......stackaren

SÅG NI DEAL OR NO DEAL..........

Vilken jävla otur................hon öppnade ALLA precis ALLA stora vääskorna först..................I JUST FELLT SO SORRY 4 HER.................

Men................hade JAG......missis p.stått d'r hade jag tagit alla våra datumar FÖRST...............

tror nämligen att det har lite tur,.

VANN tydligen på lotto i USA 1 000 000 DOLLAR idag..........men vågar inte lämna ut vårt KORT NR.................men kanske e jag en vinnare....................

HUR SKA JAG VETA OM DET E PÅ SKOJ.........................FICK MAIL..............u r the todays winner ..................u have won 1000000 dollar........................................

MÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅSTE KOLLA DETTA....................

MEN HUR................

har ju i o för sig fyllt i kuponger på internet .........GRATIS................mne nu vet jag ej .................


VAD SKA JAG GÖRA.............

finns ju mååååååååååååånga lycksökare.......................som vi inte e bland dem..........

MEN TÄNK OM JAG E MILJONÄR........


HADE 5 RÄTT PÅ HÄSTARNA...................GAV CA 300 TILLBAKA.......MISSADE 5 RÄTT MEDMÅLFOTO.................SCHADE...............

MEN HADE JAG LÄMNAT I ALLA HÄSTAR VI TÄNKTE..............HADE DET KOSTAT 600....................TYCKTE DET VA FÖR DYRT.....................

,em nästa gång.på lördag.............DÅ JÄVLAR...........

Kommentarer
Postat av: Helena

Ja du. Vet inte hur man kollar sånt, men man blir ju genast misstänksam när de vill ha kortnummer. Men vem vet.... Hade väl inte suttit fel med en stor vinst??
Kram

2006-11-12 @ 12:53:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback