tack..............

112691-32


Detta va det bästa på HELA veckan...............satt o va så jäkla gottesugen härom veckan.O BARA SAKNADE SVENSKT ÄKTA KARAMELLKUNGEN..................världens bästa..................o ikke o förglömma MARABOU..........det e det jag alltid vill ha hemma. Fast när man bor som vi gör, är det väldigt svårt o hitta det svensktillverkade ÄCKLIGASTE GODASTE GODIS..................marabou finns såklart här o köpa.......

o det enda man kan köpalöst här e HARIBO..I JUST HATE IT

men iallafall..........posten kom med ett stort kuvert med en massa frimärken på..............

öppnade----------------I DÄR LÅG CA 1 KG GODIS FRÅN KARAMELLKUNGEN.....................

HP.........................DU E BARA SÅ JÄVLA SÖT.............................TACK TACKA TACK...............det kom verkligen på rätt dag.................

lördagsgodis imorgon............................

TACK IGEN.............

vilka kompisar man har....................................de e så söta....................... 
Shopping Spree o väldigt saknade.....DET SKA NI VETA................................






Kommentarer
Postat av: Helena

Tänkte att det kunde passa så till helgen. Jag kom på att du skrivit att du saknade karamellkungen så.. iväg i onsdags för att inhandla och skicka. Visste inte riktigt om det fanns någon "favis".
smaklig spis!
Kram

2006-11-10 @ 16:07:23
Postat av: belle

Gott med godis!
Killarna äter lite nu till fredags myset..får köpa lördags godis till alla killarna imorgon...sen går jag på tjej middag..
Ikväll är Micke på handboll o skulle sen ta nån god kall mad Martin.Hoppas jag får lite lugn framför idol. Nu skall jag hämta mig ett glas rött!
Skål o trevlig helg!

2006-11-10 @ 19:30:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback