TANKAR

112691-74      EGEN BILD........................PUMA

 
Eating Pizza.....EFTER BUSSTUR HEM EFTER ÖDESKAMPEN.VAR DETTA PRECIS VAD VI GJORDE......RINGDE O BESTÄLLDE PIZZA.................jag vet att det inte e SPECIELLT nyttigt.....men vad gör man inte när man har 2 hungriga prinsar o en drottning som bara har druckit öl  hela dan o EN FIGHTER TILL MAN..............o inte var det nån middag heller klar hemma................
MAN VISSTE JU INTE OM DET SKULLE BLI NÅT BJUDET EFTER EVENTUELL VINST.................

väl hemma.......................deal or no deal, det  vi hann se.....................VILKEN BEDA MANNEN HADE...................100 000010 PENGAR VANN HAN...........................vad för tur gubbe va han?????? OCH SKÅNING TILL DET....HEJA SKÅNE......HAR JU SJÄLV BOTT DÄR SEDAN 1984...................I YSTADEN...............

men nu bor vi i dannelandet med den rödvita fanan DANNEBROGEN.....................

Kan ibland undra lite..............

Man kör förbi hus o hyreshus o ser alla tända ljus...................MEN KAN OCKSÅ UNDRA----------ÄR ALLA SÅ LYCKLIGA EGENTLIGEN...........
Man vet ju inte vad som försigår innanför dessa annars mörka väggar....................Man tänker på hur mycket skit det sker i världen...............ja o hur många barn som utsätts för övergrepp o annat .............O alla kvinnor som utsätts för våldtäkter...............O TALA INTE OM ALLA KRIG I DENNA VÄRLD.
Man kan ibland undra..............

Man föder barn, o hoppas att de ska få växa upp i en trygg framtid. Men vad e det man ser på nyheterna..................SNART VÅGAR MAN INTE ENS TA FLYGET..................

Ja..............man kan undra............

Var tar alla pengar vägen till hjälporganisationer....................SKA MAN KUNNA LITA PÅ ATT PENGARNA VERKLIGEN GÅR TILL VÄGÖRANDE ÄNDAMÅL.................

Det kom en tant här häromdan o sålde tidningar för barn som va blinda.................DE  HETTE DE BLINDES...........o klart ger man en 20 kr peng......eller hur. hon va så söt o rar.
Har lagt pengar i bössor till TSUNAMINOFFREN överallt där vi har handlat för att EN LITEN PENG BLIR SNART..MÅNGA BÄCKAR SMÅ.....................RINNER SNART I EN STOR Å.............

Vet ej vad jag egentligen skriver o om ni fattar.......
DET E SÅ MÅNGA ASPEKTRE SOM SKA PASSA IN O PÅ SAMMA GÅNG SOM MAN HAR EN TANKE..DYKER GENAST NÄSTA UPP...................

jag e ALDRIG rädd för att släppa ut kimmo o kasper här........tycker man vte alltid var de e.............ANTINGEN HOS DARRI O JAKOC ELER CHRISTOFFER, LARS ELLER JONAS ELLER SÅ ASAR DE MED SIG POLARNA HEM...........................

men hade man flyttat igen.........vilket vi ska senare..................SÅ VET E FAN.....................kommer aldrig att inte släppa ögonen på dem.................

iNTE FÖRRÄN VI KOMMER TILL SVERIGE IGEN................O SKA VI DÅ BO I YSTADEN IGEN...........då e barnen större o jag hoppas kunna bo nära WILLIAM, ELIN O ALEX.......TIM O VILLE. ALWIN O GUSTAF, FELIX O ALVA..............................

för då vet jag att det går djungeltelegrafen...................NU E BARNEN HÄR...................NU E BARNEN DÄR............
men skulle man bo i en större stad...........................JAG E NOG NOJJIG..................

jag e bara rädd om det jag har............O VIL ALDRIG FÖRLORA DET.............

SÅ MINA GRABBAR.................................MR P , KIMMO O KASPER.......................

VAR RÄDDA OM ER....................

vlev nog sånt här inlägg efter jag tänkt på vad EFTER 10 har haft för teman under hösten................

,MEN VISST TÄNKER MAN IBLAND..........

vet bara en gång..............

VI VA I BENIDORM MED DE FÖREDETTA BUSSJÖBORNA......................

o ett tu tre......................VAR KILLARNA VÄCK...................

hittade dem i en gränd precis intill oss.............DET GICK PÅ 7 RÖDA SEKUNDER.........................

så jag vet hur det är....................

JAG SLÄPPER ALDRIG MINA BÄSTA ÄLSKADE SOM JAG ALDRIG MER KAN FÅ TILBAKA IGEN OM NÅT SKER.....................

KAUPO, KIMMO O KASPER


TRO NU INTE JAG E LEDSEN ELLER NÅT....................

VI HAR DET FÖRBANNAT NÄSTAN ORÄTTVIST BRA.........VI HAR LIKSOM VUXIT OSS VÄLDIGT STARKA TILLSAMMANS.............
TÄNK ER SJÄLVA.............komma till nya ställen....bo där......inte känna någon i början............JÄVLIGT TUFFT.................tror inte ni kanske fattar EGENTLIGEN HUR DET ÄR O VA NY....................

ÄR SÅ GLAD ATT KILLARNA NAMED PRINSARNA HAR FÅTT SÅ BRA KOMPISAR...........


men FAN VA DET ÄR NYTTIGT O FRAMFÖR ALLT

SPÄNNANDE.................................................................


JAG KÄNNER ÄNDÅ ATT JAG INTE E FÄRDIG MED ATT INTE BO I SVERIGE.....................nej....vi har ett par år kvar........................................................

MEN MINA VÄNNER..................................VART VI ÄN I VÄRLDEN VÄNDER
                                                                       STÅR NI DÄR MED ÖPPNA HÄNDER..................
                                                                        LYCKAN KOMMER LYCKAN GÅR...............
                                                                         MEN ÄNDÅ............NÄR VI ER BEHÖVER,
                                                                          SÅ VET VI ATT NI OSS EMOT TAR MED HJÄRTA O LYCKA
                                                                             FÖR VI KOMMER ALLTID OM ER TYCKA


men vi ses ju snart.........................IKKE SÅNT.............som de säger på norsk....................


                                                                        

Kommentarer
Postat av: stian och kim

Hallo Stian här!!!!
hoppas allte bra och att ni trivs det gör vi iallafall här i tyskland.vi ses Kim hälsar!!!!

2006-11-26 @ 10:39:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback