...tänkte på va de sa i HEY BABERIBA.........

...tänkte på va de sa i HEY BABERIBA.........ja......sitter o väntar på att IDOL ska röstas ut.............MÅTTE DET BLI JOHAN det e FAKTISKT HANS TUR IDAG..................

har Hey Baberiba på .........´damlandslaget kom in o skulle visa sig kunna gå i höklackat..........MEN DET KAN DE JÄVLAR I DET INTE...........När de entrade scenen........ JA,DET SÅG UT SOM EN BUNKE UPPUMPADE MICHELIN GUBBAR..........rörde sig lika klumpigt...........om ni nu såg fotbollsgalan i måndags..........

Man går inte i sånna skor om man inte kan............

Synd bara att det inte e så ofta man bjuds på tillfälle..............Fast jag går alltiid i höga stövlar iallafall, o booots med  klack...........MAN BLIR SMALARE LIKSOM inbillar jag mig om man klär sig även på fötterna..........OCH.......om det gås snyggt...........

dessa läckerheter har jag hittat nånstans.men har glömt var...............TYPISKT MIG...............

men de hade klätt mig perfekt


Kommentarer
Postat av: belle

Här har det hänt nåt..går knappt o läsa!

2006-11-18 @ 11:13:32
Postat av: belle

Här har det hänt nåt! Det går knappt att läsa!

2006-11-18 @ 11:14:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback