tonårspop

eftersom jag är en av sorten PERNILLA WAHLGREN fan.................har alltid gillat allt hon gör. Hon har en fantastiskt ren o klar röst, älskar hennes klädstil, o hennes frisyr, makeup, o snacka inte om hennes så jävla snygga skor................

jag har faktiskt suttit vid denna dumma maskin som man bara inte kommer ifrån i tid,fast man har 1000 saker o göra...........o faktiskt laddat ner hennes senaste album idag.................VA FAKTISKT HELT OK!!!!

Har sett allt hon har gjort på tv,  har sett henne live i malmö på en bilmässa LIVE för 10000000 år sedan, har väl henne som en liten modeikon.....för hon klär sig som en gudinna..............Så  snygg alltid o är nu gravid igen för 4 e gången..............
ja somliga vågar..hade jag inte varit så gammal som jag faktiskt är, hade jag med kanske skaffat ett helt handbollslag............men eftersom jagbörjade så sent..blev det bara 2 här...............FULLT LAGOM.............

Men önskar henne iallafall all lycka till i framtiden.....vet att hon är en sån javla supermamma (har jag läst).så karriären blir nog inte lidande för det.........hpn är en verklig förebild!!!!!!


undrar en sak.....är inte hennes Joakim en gammal TORSTEN JEPPSON ANSTÄLLD??????? hette inte han med näsan o finnarna LENNHOLM i efternamn..han som sen blev tillsammans med sussie från skurup o umgicks med lill anna berntzon??????

Eller vad hette han??????

Kommentarer
Postat av: Helena

Haj du vännen. Kommer bara ihåg att det var en som kallades "Lenne", men hette han joacim och såg nått vidare ut? Kanske en släkting i så fall.
Kram

2006-11-08 @ 19:07:34
Postat av: belle

Nä jag tror inte han varit på TJ..är han ens från skåne??? Jag har verkligen ingen aning..läste på löpsedelnnär jag var o handla att det skulle få en pojke....

2006-11-09 @ 17:44:00
Postat av: Mikaela

Usch, gillar inte Pernilla. Och hennes röst är bara jobbig.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback