va trött jag va

112691-76ja denna bild från ebay,de..vet ej var



Satt sent.......VÄLDIGT sent uppe inatt.............eller snarare va i säng, men kom på då att jag ville skriva lite.så därför den sista artikeln från mig så sent..............VAD VA KLOCKAN EGENTLIGEN.........

Hade på Ö3 o kunde bara inte somna riktigt o bara låg o tänkte hur JULEN skulle bli.........

FAKTISKT så känns det riktigt bra o komma till YSTADEN..................hem kan man väl inte säga, för VI HAR INGET HEM där ..............ännu..............eller fortfarande..................jaja hos mina föräldrar, men det e ju inte samma sak som att kunna gå upp naken o bara gå o ta en chokladbit......FAST JAG INTE SKA.......så e det väldigt gott ibland. Fast ingen blev ju gladare än  de när de fick höra att VI SKA FIRA JUL MED DEM O MIN ÄLSKADE LILLE BROR K...........................

sitter nu o funderar på vilken dag vi ska dra...........

tzror det blir runt den 22a eller nåt. För annars blir det sån stress.

SEN E DET HÄR MED STOR PRINS 5 ÅRS KALAS O FÖDELSEDAG.............
MÅste kolla upp detta.......................FÖR SJÄLVKLART SKA HAN HA PARTY MED SINA POLARE I DENNA PITTORESKA STAD MED BEGINNING AV BOKSTAVEN Y......

kanske man kan ha det på MS DONALDS................eller på LEKPALATSET,...............verkar vara nimt för o slippa ha det hemma............FÖR NÅGOT HEM HAR VI JU INTE


men UT ska vi.......ta några goa o festa loss lite..........Hoppas då fått mina nuýa saker jag köpt på min FAVVIS SIDA..............bara det e jag som vinner..............

Anars ska jag till Flensburg på fredag-..............D'R FINNS DET DEICHMAN  på gågatan.......VÄLDIGT BILLIGT...........ett par stövlar om du hittar nåt för cs 10 euro...............BILLIGT VA?????

På H&M hittade jag sist en kjol, polotröja, strumpor o skärp..men tyckte då att det va för dyrt...............HOPPAS DET FINNS KVAR...........lejongult+brunt.................o lite oranga inslag.............så jäkla häftigt...........

MEN JAG E FÖR RUND OM RUMPAN...................därför ska jag från i morgon tänka GI................
Sist tappade jag 6 kg på 8 veckor................MEGASTOLT va jag,
 Men nu har det varit för mycket av det goda....SÅ NU E DET SLANKE KUR

BYE BYE mitt röda vin..........................fast jag kommer väl ändå dricka iallafall ....NÖSTAN varje dag................FÅR VÄL STOPPA I MIG LITE MER GRÖNT

KANIN..............?????.............JA DET E JU INTE JAG...

men vill man vara fin..............får man lida...............................PIN

WHAT A PAIN...................

dessa förresten playboy,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,har dessa redan hemma, men e snart slut......LIGGER PÅ BUD...........har köpt av denna kvinnan förrut...................0,5 EURO..................goooooooood price

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback