.....väntan e lång

har avnjutit en delicious husmanskost middag..........Vi e propp mätta............Mannen kom hem med favoritvinet.......ARGENTO två flaskor för 100 DKR.............det va gott............Kan inte förmå mg o dricka dessa SÖRPLEVIN mer...............Hörs som man e miljonär.............U NEVER KNOW...........tror fortfarande INTE ETT JÄVLA DYFT PÅ DETTA MYSTERIUM...............fast jag hade ju mina turnummer å lapparna............6 system jag fyllde i..............resten vet kanske ni mer 'n jag.......MEN JAG HAR ALDRIG haft tur i spel........


Ok på hästar.............80 papp en gång....Och för ca 15 år sen tillsammans med min pappa        vann vi 12800 på JÄGERS en tisdag.så den kvällen va det CHAMPAGNE PÅ PRINS CHARLES..........


Vi ska väl till staden med begynnelsebokstaven Y snart............beror på om mannens hold e duktiga mot VIBORG  den 25 nov...............KANSKE EN LYCKODAG........för vet att Bellles Michael har väl födelsedag då.................ELLER HAR JAG FEL....?????


SÅ HOPPPAS MANNEN KAN SKJUTA LITE XTRA DEN DAN.........får ha lite SAMKVÄM  dagen innan.........BRINGAR ALLTID TUR............


ANNARS ÄR VI PÅ FÖRSTA PARKETT PÅ IFK MOT YIF den 22 dec..........MEN VILL INTE..........för vill bara att  SKJERN  ska vinna...............


DE HAR SLAGIT UT....ALLA ANDRA-............kvar e GOG, FCK, SKJERN O FREDRICIA................



DET ENDA MANNEN VILLE O FÅ EN DANSK TITEL...................SÅ FAN.....................DE MÅSTE VINNA.......


så MIKAEL...................hoppas din födelsedag BRINGAR tur.......................


Nu ska jag ta det sista på mitt älsklingsvin....................SKA INTE UPP I MORGON O KÖRA BARN TILL DAGIS..........


Utan ...imorgon has det beställsts göra PÄRLHALSBAND....o PANNKAKOR.......TILLFRUKOST......o sen ska vi hämta mannen i hallen vid 4...........


DÅ SKA VI SPELA LUFTHOCKEY...................O TA EN KALL ÖL.....FÖR JG SKA JÄVLAR INTE KÖRA HEM......


men då e ni andra väl hos WILLIAM..............


hoppas på nästa år............då ska ni jävlar i det fira alla fördelsedagar här med våra barn...............



M I S S      Y O U ..........



o NINA................welcome TO ME.........................skriv kommentar.................FÖR JAG VET DU LÄSER MINA BLOGGAR............


va iINTE blyg............


miss u 


Kommentarer
Postat av: belle

Nästan rätt..han fyller år den 26!
Japp alla skall till William, men inte jag!
Skall ju till Grease idag, inne i malmö..Lite mat o dryck innan showen...blir säkert trevligt det med!
Hoopas ni själva får en trevlig helg!
kram!

2006-11-17 @ 13:24:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback