........VISST ÄR VÅRAN MAMMA SÖT...

........VISST ÄR VÅRAN MAMMA SÖT...

......................YES...................men e bara så trött....................ska i säng nu...............mina ALLA i mitt liv sover sött..........Lillprins o stor prins.........mannen i mitt liv................O SNART JAG MED..................fast vänta..............................är det inte ett gammalt MELROSE nu??????..........
gider jag det egentligen...................DET E JU EN LÅÅÅÅÅNG DAG IMORGON.............
ska ju "" utomlands"""...........
guten nacht!!!!!

Kommentarer
Postat av: Helena

hoppas dagen utomlandstur var bra å att du fick inhandlat vad du skulle. varit en kall dag här, vinterjacka fram... nu sover mina små, tänkte slötitta lite på tv. hoppas mannens tumme är bättre.
kram

2006-11-02 @ 20:18:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback