what

varför kan ni inte skriva under era namn när ni läser vad jag skriver...............ANVÄND INTE ANDRAS....................

Jag skriver här för att berätta om mitt o vårat liv o vad som sker i vår vardag, eftersom att vi inte längre bor kvar i sverige, så är detta ett väldigt trevligt o roligt sätt att hålla kontakt med er...MINA VÄNNER.............

det bästa med detta är att JAG VET ATT NI LÄSER OCKSÅ...............o även andra..... MEN KAN NI INTE SLUTA ATT ANVÄNDA ANDRAS NAMN O LÅTA MIG TRO ATT DET BLIR SOM NI SKRIVER...........jag kommer ner till helgen.....o s v.

JAG BLIR FAKTISKT LITE STÖTT NÄR DET ÄR SÅ HÄR...............

så SNÄLLA..............................SKRIV NÅT KUL I STÄLLET O GÖR MIG GLAD..............

för det jag skriver hoppas jag gör er glada........thats why jag skriver.................

FÖR JAG BRYR MIG VÄLDIGT MYCKET OM ER..........................

SO PLEASE.....................

jag vill liksom inte att mina vänner ska bli rädda för att ge mig en liten vink om att de har läst..vilket de bara tycker är kul o älskar....................

hur kul är det att öppna upp sin sida som man lägger ner mycket tid på o läser att det inte ens är den människan i fråga som har skrivit in...................

ni är alla välkomna o skriva till mig.................MEN ANVÄND DÅ ERA RIKTIGA NAMN......................


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback