----hvad så ..........fest eller

....................då satt vi där igen.....

ungarna sov som små grisar........

rödvinsglaset påfyllt o de sista väskorna skulle öppnas på tv.........
Hur långt hade man själv vågat gå..........SMS kom på mobilisen..........Mr P lit halv styv.........så jag tog tag i det  hela......DET VA ISLÄNDSKA MAFFIAN........finns bara 3 människor som kallas för det.......de är som 3 små grisar i disney ni vet..FAST 15 GÅNGER STÖRRE.....de messade o undrade om vi hade en kall öl på g..........Tur för dem att jag va i tyskland i veckan.........De kom hit vid 11 draget...SUPER KUL!!!!!! Så där satt jag o tjötade med dem till vid 1 halv2 eller nåt...........Mr P...sov så jag fick agera både missis p o Mr P........no problems...........tur man e glad för oväntat besök o att man inte e rädd för o babbla.....Ska bli kul o höra snacket om den sovande 2 metar´n på deras träning idag..................TUR DET INTE SKER SÅ TÄTT.......
Men kul hade vi !!!!!!

Ska försöka skicka ett lille mail till en av mina bästa väninnor.....MITT I NATTEN...........

TROR HON BLIR GLAD NÄR HON VAKNAR O SER ATT LILLA JAG HAR SKRIVIT......


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback