.....ÄNTLIGEN............hemma

ja...........då har stor prins o mannen i mitt liv vart til klippe Lone idag...lill prinsen tvärvägrade.......SKULLE BARA INTE KLIPPAS.....nehe då................
så istälet för pengarna jag skulle betala för honom...........FICK ETT  HALSBAND NY ADRESS................hm ja...............-Behöver jag det egentligen????? ja då!!!!.ska ju som sagt ut på lördag med SPILLER KONER O PÅHÄNG..........SÅ visst vill man vara lite xtra fin då.....eller hur????

Fast som jag känner idag så har jag ABSOLUT INGEN SOM HELST LUST.............när man tittar ut!

Blir säkert hygge o en massa o dricka,
Kanske inte ens kan li dem som vi ska se DO DO AND THE DODOS...............sjunger tydligen den gamla slagdängan.............VAGNAR I NATTEN................Ja mer på den kan man väl knappt.men säkert spelas det nåt som sätter sig på hjärnan...........

Blev klart med BÖRNEPIEN idag.eftersom det e vår urmysiga frissas dotter vi har.............o fick då besked att hon kommer kl 16...............o hon lagar mat till prinsarna här så det slipper jag..........skönt o slippa stå med det med.........NÄR MAN FÖRENGÅNGSSKULL nu då ska som återigen sagt UT!!!!!

Men kommer säkert o känna redan vid 10 -11...........att nu e det nock................
ELLER SÅ BLIR MAN UTE HUR LÄNGE SOM HELST.O BARA HAR DÖKUL....!!!?????
tiden får utvisa.,......

Men en ska är... Man ska ta sig hem också mitt i natten................O I DENNA LILLA JÄVLA HÅLA FINNS DET INGEN TAXI..................finns om man typ ringer kl 12 på dan o beställer....men vem fan vet var o hur man e just då när tiden e inne för just hemfärd...??????

NOBODY KNOWS...........

Fast väl sen när man låser upp ytterdörren o ser så barnen o Vår börnepie sover gott o man fått av sig sina stävlar..............känner man nog bara...................

ÄNTLIGEN HEMMA...........

o det ska jag se nu

Kommentarer
Postat av: belle

har inte kollat tv ikväll..var det bra..
spelar in house...
Hade alwin med mig nere om hos tillgren, hon har ju Kerstins kanin... O Alwin har fått för sig att han vill ha en...Så Molly var populär..

Skall köpa en stor pumpa imorgon så man kan göra en ljuslykta...
ja blåsten viner o regnet pisakr mot fönster rutorna..
ha en hygge afton!

2006-10-31 @ 21:28:20
Postat av: belle

har inte kollat tv ikväll..var det bra..
spelar in house...
Hade alwin med mig nere om hos tillgren, hon har ju Kerstins kanin... O Alwin har fått för sig att han vill ha en...Så Molly var populär..

Skall köpa en stor pumpa imorgon så man kan göra en ljuslykta...
ja blåsten viner o regnet pisakr mot fönster rutorna..
ha en hygge afton!

2006-10-31 @ 21:28:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback