batteri

                är det inte konstigt........Hysterical     recis när man fått en så jäkla go bild på lill o stor prinsen..tar batteriet slut i kameran......VARFÖR E DET ALLTID SÅ???????

NÄE..........gör kanske ett nytt försök när dessa förbannade , som precis alltid e slut nör man behöver, baterier är uppladdade igen...men fan.måste bara ha de klara till kalaset på lördag.........
lovar att lägga in lite SPÖKBILDER.......

om nu kameran e pågott humör.............
tror jag sätter mig i soffan o ser på fotbollsklipp med min man i mitt liv............

seeu

OBS........BATTERIERNA E PÅ LADDDNING.......fast i detta land måste du alltid dubbelchecka så att strömmen e på..................DU HAR ALLTID UTTAG KOPPLAD TILL STRÖMBRYTAREN....KONSTIGT.....B................TYCKER JAG............DE E SAMMA SOM DE E ME BILAR.......LIKA JÄVLA DYRT ME STRÖM SOM ME BIL...................MÅTTE VI KOMMA FRÅN DETTA DILERIUM ......................

FAST EN POSITIV SAK.....

1 JANUARI KAN BARNEN STARTA ME 30 TIMMAR ISTÄLLET FÖR 15 TIM I VECKAN PÅ DAGIS...............ÄNTLIGEN,.........................DÅ..SKA.JAG......TA -.ITU..ME MIG SJÄLV

FÖR DÅ E IALLAFALL MINA BATTERIER PÅ ÖVERTID........

JAG MÅSTE UT O GÖRA NÅT POSITIVT.


INTE BARA GÅ O HANDLA..............................






Kommentarer
Postat av: belle

undrar en sak om dagis timmarna...
om jag arbetat o bott i Danmark Hade vi bara fått ha pågarna på dagis i 15 tim i veckan?Då kan man ju bara typ jobba 2 dagar i veckan...

Ladda nu upp ett gäng batterier..

2006-10-26 @ 18:05:30
Postat av: Helena

förstår du tycker det ska bli deiligt att hitta på ngt att göra. nått som är din grej, komma ut och träffa annat folk än handbolls people.
höres
kram H

2006-10-26 @ 18:29:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback