keine headbanker

om MAN  tänker efter så har man ju ingen skallebank när man vaknar imorgonbitti...........Tog 2 glas rött framför dumburken o slösnackade ´med mannen i mitt liv om vad som blev sagt i afton............'
Skönt o vakna utvilad o ikke sömnberoende om man tänker på de som fortsatte kvällens tillställning.......trots mej hel smart i mitt återigen nya töj....endast inköpt för aftonén,....o mannens ikke medverkande så hoppas jag att de ÅNGRAR den sista GROGGEN  de beställde in..............alltså när de vaknar imorgon bitti!!!!!!

ska nog köra o bada eller nåt imorgon.........det har ju öppnat nytt ställe inte så långt väck från här........'

ICH GLAUBE WIR  FAHREN BADEN MORGEN..................fast hade ikke varit dumt o fått sola lite innan.......

snackade förresten med mannen i mitt livs fysioterapeht,,,,,,,,,,,,,HAN SKA GÅ IGENOM MIG....................

vill inte ha min mammas jävla skit...vet om att jag har en massa knölar jag måste ta itu med..kanske kan han iallafall hjälpa mig......har så ont .inte ibland utan OFTA............................so whish me luck........

GODNATT

Kommentarer
Postat av: belle

Det blir inte alltid som man tänkt! Hoppas du hade lite trevligt iallafall...maten verkade ju god om inte annat!
godnatt kramar från mej!
Skall ju upp tidigt imorgon o jobba!

2006-10-15 @ 22:47:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback