man ska va rädd om sig-dagen

när jag gick av sängen imorse tänkte o undrade jag.........-Vad ska ske idag????? Det är ju fredagen den 13e...........ni vet.den av många ansett nästan värsta dan på året när den väl faller in, vilket som TUR e inte e allt för ofta.

Har aldrig trott på alla människorsom säger............Oh. det hände mig,parkeringsböter, kom försent till jobb......bet av en tand, hunden rymde.........
Men saktens e det att det faktiskt hände oss...........FAST SIST DET VA!!!!!

Klockan va halvnio ca på kvällen...............barnen i värsta övertrötthets stimmet........de dansade framför tv, kan ikke huske vilket program det var, men musik va det iallafall..............
Har soffbord i trä, dansk design....INDIAN HOUSE.......svindyrt  sverige men hälften av pengarna om man köper det i tyskland eller danmark.........VI KÖPTE I SVERIGE..............men men.det kunde ju inte vi veta
Är iallafall så att soffbordet har rätt så spetsiga hörnor.O GISSA VEM SOM RANTADE IN I EN AV DEM????

LILLE BUSEN....PRINSEN OF FAMILY P.................
vAD GÖR MAN??? tur man inte hade druckit nåt vin eller nåt överhuvudtaget, varför vet jag ej..Brukar annars ta lite vin till helgen.men som tur va inte denna afton!!

pang sa det.blodet sprutade.Minioren skrek o stor prinsen visste inte var han skulle ta vägen.blev väl chockad.vem blev inte det....
RÄTT IN ME HAN TILL LÖKARMOTTAGNINGEN.....FREDAG== INGEN LÄKARE,BARA JOUR..........ARG SOM ETT BI VA DENNA KONEN........Ni får återkomma när vi har pratat med jourläkaren o han e inte ens i byn....NÄHE..............ambulans då???? NEJ INTE FÖR SÅNNA SMÅSKADOR..............SÅ E DET ATT INTE BO LITE NÄRMARE STORSTAN...............

EFTER 2 TIMMAR HEMMA O VÄNTA RINGDE HAN.....JAG IN IGEN, FICK MIN LILLE SLAGSHJÄLTE BEDÖVAD, LAPPAD O LAGAD...........TUR VA VÄL DET...........

AGEN EFTER HADE HAN GLÖMT ALLT IGEN,,,,,sa bara jag ajaj där............

ja...................tur de inte minns sånna otäcka situationer.iallafall inte vad vi vet..........

puh..................IDAG HÄNDE DET INGENTING...

TACK O LOV!!!!!


Kommentarer
Postat av: belle

Här händer det saker...
Gud vad du skriver mycket...
Ja tur eller otur det är frågan...Mickes tur tal är tretton säger han.. men Jag är lite skrockfull...Hoppas det är bra nu!

2006-10-15 @ 22:58:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback