.....och vad kom jag hem med........

vaknade i morse o bara kännde konstigt nog vårkänslor.klockan var då vid halv 8....9 grader då. Lämnade ungarna på dagis o sate mig o kikade på Efter 10 med Malou , hon brukar alltid ha nån intressant person i soffan. Hade idag " elvira madigan".........VILKET HELVETE HON HAR HAFT......VAR DET KANSKE FLER SOM SÅG DET??????? Solen sken från en klarblå himmel o mätaren i bilen visade på 19 grader vid 11 tiden. Detta 'är fan inte sannt.jag som tog på ungarna både långärmade tröjor o jacka o lite tjockare jeans..tänkte det vore ju synd om de skulle bli kalla då Kasper är ganska förkyld vid det här laget................

Kännde bara SHOPPING!!!!
Vi ska nämligen på fest på lördag med min Mr P:s kollegor o tänkte att kanske barnen ( som också är bjudna) kunde ha lite nytt.ville ha nån skjorta eller nåt upptill till sina coooooooooolast i stan ARMANI brallisar..................och vad kom jag hem me....................BARA TILL MIG SJÄLV............

Börjar fundera på om jag verkligen fortfarande har fyllt de ärofyllda, ångestfyllda 35...eller.................kanske e jag dum i huvudet.......när jag ser på det jag tittar på o KÖPER..........fast jag tycker det ärhäftigt i allafall....t o m min  man i mitt liv tycker jag är fin

SO WHAT A BIG THING ABOUT THIS.......så länge jag trivs med mig själv o gillar det jag tar på mig...SÅ SKITER JAG I VAD OMVÄRLDEN TYCKER..................

......................kanske en för tidig 40 års kris........

bit u only live once

ska nog på liten tur imorgon igen...hoppas jag då kan klä på mina älskade små då..................

på lördag e jag snyggast av alla från topp till tå....har till o med hittat  5 jäkla suceräna nagellacker till..........

måste ju inte va som alla andra....................en färg på varje nagel på bägge händerna så klart.eller kanske varannan....typ då 2 färger..får se vilket humör jag e på................

FÖR MINA NAGLAR ÄR NÅT JAG E STOLT ÖVER O DE SKA SYNAS

Kommentarer
Postat av: belle

vad köpte du då? det berättade du aldrig...

2006-10-11 @ 21:11:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback