.....regn o händelsrik dag

Ja hallå..................faktiskt har jag överskattat min förmåga om att JAG ska hinna med så mycket på 1 dag................hur kan man bara tro att man ska hinna allt på en gång.bara för man ska få gäster........SKA MAN INTE ALLTID HA FINT HEMMA O UNDANTVÄTTAT,,,,,

ut i byn o handla det sista till Lill Prinsen 3 års kalas på lördag.........(fyller på fredag) Til bokhandeln o köpa svarta tjocka papper som jag skulle ha till Inbjudan som jag sen har limmat balla Halloweenspöken som man skrev inuti....BLEV SUPERBRA!!!!!
Kommer hem................HAR INGET LIM!!!!!  vAD GÖR MAN DÅ????? in i bilen igen...ner till samma ställe.....trångt litet torgo parkera på , verkar som alla skulle parkera just på samma ficka som jag SPÖREGNADE UTE...........in som sjuttsingen, hem igen. fixa klart korten............UT I GEN...........Iväg o lämna korten till barnen som va bjudna. .......... fastnade så klart hos ett par vi har lärt känna..GENOMGOA  snubbar. Våra barn spelar fotboll o handboll tillsammans så vi träffas ju då ett par dar iveckan.VÄLDIGT TREVLIGT......
okej......där ifrån efter en rent för lång stund......in SOM FAN PÅ LIDL........chackade lite örte till maten imorgon..SKULLE HANDLA MJLK.......SLUT.VA E DET EN FREDAG+???? ut i bilen igen där mina prinsar sov som smågrisar.trötta efter lek med plarna anders o emil...............hem e sakerna jag köpt.....

HÖLL PÅ O GLÖMMA DET VIKTIGASTE PÅ HELA DAN.....TÅRTAN TILL KALASET..........SKA JU VA MED BILD......1 VECKAS FÖRBESTÄLLNING.........hem igen.glömde fotot hemma.vad har man i huvet??????

Tänkte ORKAR INTE MER.....................så in o beställde pirattårtan...........sa kommer in me bild imorgon förmiddag.......
väcker barnen i bilen:- VI SKA PÅ NETTO..............

DÄR BLEV JAG LUGN O GLAD......HITTADE GÖTEBORGSKEX..köpte hem singoalla, ballerina o nånna salta kex..nam nam.......o svensk oboy.inte illa o hitta det i detta lilla regniga land

Hem me allt....ser bara hur mycket jag måste DAMMSUGA.................
TAR DET NÄR BARNEN SOMNAT

MEN DÅ FASTNADE JAG SÅKLART FRAMFÖR IDOL...............DET KAN MAN JU BARA INTE MISSA.....

SLOG UPP ETT GLAS RÖTJUT O NJÖT.............

TOG SEN DAMMSUGARN I HAND

SÅ NU SITTER JAG HÄR O BERÄTTAR FÖR ER OM MIN DAG.................

FAST ATTANS SÅ BRA JAG MÅR O SÅ BRA JAG HAR DET.............

KRAMISAR..................

NU KAN GÄSTERNA KOMMA

Kommentarer
Postat av: helena

Du har då att hitta på, köra runt i stan hela dan. Kan också tycka att visst borde man ha dammsugat å sånt alltid, men tiden finns inte alltid. TYVÄRR!!! Ibland får man prioritera annat. Det är väl inte idag 21/10 kalaset är?? Du kan då fixa och dona. Såg inte vem som blev utröstad (IDOL), vem blev det?? Var så trött efter ett par jobbiga hostnätter(ungarna) så jag somna. Hälsa dina gäster!
Kram H

2006-10-21 @ 11:04:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback