tomt igen

jaha..........då var detta besökets tid över. Har haft jättetrevligt. Barnen har haft riktigt superkul tillsammans. Ätit riktigt god mat o druckit lite gott vin. Aldrig fel!!!!
Nu går det bara 2 dagar till huset e fyllt igen.
På fredag fyller ju Lill Prinsen 3 år..............KAN NI TÄNKA ER.Så imorgon när ungarna e på dagis ska vi köra o inhandla de sista presenterna. Han vill ha ett Fotbollsspel!!!!!!! Sånt som man ska ha på bordet eller om de  e med ben, kan jag inte minnas, men vet iallafall var vi ska köpa det. I  Herning på A-Z.....heter så för de har allt från smått till jättestort..........Det e ett väldans trevligt stäle o gå o inskaffa det men (inte) behöver.

Fredag kväll sen, ska mannen i mitt liv, köra o hämta en kille som också arbetar här i Danmark med samma som min man arbetar med. Han va tydligen förengångsskull fri denna weekenden. Ska bli hyggeligt.
Så medans han e o hämtar honom har jag Stor Prinsen på fotbollsträning...........o sen e det rätt hem o käka lite god mat som lilleman själv bestämmer vad vi ska ha.......kan tänka mig att det blir NUGGETS O POMMES:::::FAvorit i repris..............det e det bästa han vet.
Upp sen tidigt på lördagmorgon. På med handbollskläder packa skor i väska, dricka flaska o det hele...............STOR PRINSEN. ska spela sin första bortamatch,,,,,,,,,DET E SÅ KUL O SE DEM...DE E SÅ DUKTIGA.................
Hem efteråt o förhoppningsvis med lite vinster o blåsa ballonger o duka för kl 2 kommer hulliganerna Darri, Jacob, Emil, Anders o Kasper...........Blir förhoppningsvis lyckat.men det tror jag.
Föräldrarna till några av barnen kommer senare på lite snittar o hygge, så vi med kan känna att det e kalas o helg. .......tror Lil Prinsen får många fina paketer...............
Vi har skrivit inbjudningarna på halloweenkort, så tror de kommer lite förklädda..känner kanske inte igen dem. MÅSTE TA MÅNGA BILDER........................Mna ska iallafall klä ut sig. Det gläder de sig riktigt mycket till o frågar hur många dar det e kvar till de ska få kalasdag..............de bara längtar.

Så jag har o hitta på idag.Ska hänga upp de sista Batmannarnai  taket. Måste också vaska golven o dammsuga nu.....................


Synd bara att inte killarna o tjejerna från sverige kan komma  Är lite långt o köra o de e sjuka där hemma har varit det väldigt länge nu.tänker så på dem.............hoppas de snart kryar på sig, så vi kan ses igen..........ÄR LÄNGESEN NU!!!!!!!!

Men tror de tänker på oss på lördag när det e det första 3 årskalaset för vår lilleman!!!!!!!

Nu ska jag igång.annars blir här inget gjort!!!!!!!!

så ha det gött..............så skriver jag snart igen......kanske redan ikväll.U NEVER KNOW

Kommentarer
Postat av: belle

jasså gästerna har kört vidare...
Hemma om..skall på möte sen..Då har frun o hitta på idag..
sressa inte för mycket bara..
Hela min kväll går i skrivandets tecken....
Vi hörs..
kram

2006-10-25 @ 11:41:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback