uppdrag saknad

har bott utomlands nu i ....ja va e det.........ca 2 år......................man får telefon räkning på telefon räkning................HALLÅ.......

är det alltid vi som ska ringa ...tycker kanske vissa folk.........FAST JAG HAR ALLTID VART DEN SOM TAR KONTAKT O RINGER NÄR JAG HAR TRIST.......
det kostar fan i mej lika mycket för de som ringer till oss....SÅ E DET BARA

Blev så glad när telefonen ringde i middags. VILKEN ALTID ÄR SÅÅÅÅÅÅÅÅÅ TYST ANNARS........VA FAKTISKT HELELNA ............... snackar me henne sporadiskt på MSN IBLAND men nu verkar det som att vi båda har fått tummmatna loss.............SKULLE RINGT HENNE IDAG,,,,KOM BARA HEM SÅ SENT EFTER UNGARNAS TRÄNING.....får ringa imorgon i stället

SATT UTE I """"""VÅRSOLEN"""""" O TOG FIKA O EN CIGG NÄR INGELA RINGDE..............SÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅ GLAD JAG BLEV.ATT DET E NÅN SOM TÄNKER PÅ OSS
DE HAR JU FÅTT EN LITEN PRINS..IGEN.HAR JU REDAN EN PRINS O PRINSESSA INNAN,
FÖRST HELENA O SEN INGELA..VILKEN DAG........
KUNDE JU SOM SAGT INTE HINNA SNACKA SÅ MYCKET FÖR VI SKULLE JU PÅ TRÄNING...HANDBOLL..........SÅ GLAD ATT MANTRÄFFAR NYA SJOVA FEJS DÄR VARJE GÅNG.......
ÄR PÅ G ATT FÖRSÖKA FINNA NÅT TIL LILLA MIG ATT GÖRA NÄR MANNEN INTE E HEMMA O INGA BARN E HEMMA
FÖR SAKNAR SOM SAGT....GUD VAD JAG UPPREPEAR MIG.............:INGELA, BELLE O HELENA........

FAST BELLSEBUB O VI SNACKAR PÅ MAIL NÄÄÄÄÄÄSTAN VAR DAG........O DET E SÅ KUL ATT FÅ MAIL NÄR MAN INTE BOR I SMETEN LÄNGRE..O FÖR DEN DELEN INTE I SAMMA LAND ENS LÄNGRE

....hon skriver alltid så kul o upplyftande.....ger en lite POWER
synd att inte Ingela vill lära sig o maila o MSN..........E VÄRLDENS ENKLASTE GREJ....KOM IGEN BRUDAR
DET E NACKDELEN.....MEN SÅ BRA DET E O HA EN LAPPIS............DÅ KAN MAN SNACKA ALLTID...........

BARA ALLA VILLE LÄGGA IN SKYPE ELLER MSN, VILKET JAG BARA ADORE..........................

UNDRAR VAD MORGONDAGEN BJUDER PÅ

vet bara att jag har sovmorgon så jag kan få min powernap.komma in i duschen i tid o bara få ta på mitt nya för dagen inklpta TÖJ..........

I LIKE


Kommentarer
Postat av: belle

lugna ner dig lite malin...
nu fick du ju två samtal idag..

En annan dag ringer nån annan..
Du skall inte ta åt dig för att du bor i danmark, de ringer inte så ofta även om man bor i samma stad..men när man har jobb mm..springer ibland bara dagar o kvällar iväg..
har mailat dig innan..
vi hörs..kram Belle

2006-10-11 @ 21:16:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback