.......vad trött jag blir

...........usch.vaknade RUSKIGT TIDIGT...............storprinsen måste haft fel på sin inombordsklocka...............fan     vaknade halv 5.................o skulle se på PLAYHOUSE DISNEY..............HA MACKA O BATMANDRICKA.................
Själv är man INTE så pigg vid det klockslaget nästan mitt i natten........tittade ut.bara regn o åter regn............Jaha.......då blev mannen ii mit liv fri idag med......ALLTSÅ FRÅN GRÄSKLIPPNINGEN.....lyllos han..............Fast vi hade verkligen behövt klippa.kommer ju minus grader i morgon..........jaja
.
Vad trätt jag va..............
Är nämligen så att denna svensk snarkar nåt grymt om nätterna.så jag är ALDRIG utvilad..........känns som man har värst hangovern.............
Efter att ha gett prinsen lite o käka  gicka jag till sängs igen, försökte somna om men det va nästan lönlöst.......Gick upp igen o gjorde morgonkaffe o satte mig o läste lite morgontidningar...........

disney hade ju int börjat ännu .så det blev en födelsedagsfilm vid namn PIPPI.........går alltid hem.............

själv provade jag återigen o lägga mig så  jag skulle få 1 timmes sömn till klockan skulle ringa..........
har aldrig kännt mig så trött i hela mitt liv....................WHY?????

EFter att ha kört prinsarna till dagis, gick jag saktens o la mig 2 timmar........

det va den bästa sömnen jag har fått på länge................kändes det som

Ingen mannen i mitt liv som ligger och puttar på en..........DU SNARKAR.................VÄND DIG OM-------JAG KAN INTE SOVA.............................---MEN JAG SOVER JU INTE ENS.............brukar jag då svara.............

*Inte så konstigt man e trött nästan alltid..........................

Kvittar om jag går i säng 9 eller 12 på kvällen................samma visa varje dag..............

hörde det finns snarkspray på apoteket häro köpa.............

Får nog kolla det i morgon...........................ska ändå ner

Kommentarer
Postat av: Anonym

köp det sprayet o pröva, sen kan du meddela mig om det funkar...jag snarkar ju med lite till o från..ibland mer o ibland mindre..
fast micke har inte sagt nåt på ett tag...

Jag är med lite slö..o små frusen nu när vädret slår om...
Borde nog lägga mig i ett solarium o få lite ljus terapi..o så blir man ju kite fint brun med...
Ha det gott..
Då var det Anna pihl ikväll...
I like it...

2006-10-30 @ 16:20:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback