äntligen premiär.......

åkte skridskor ................

Attans va kul det var.
Prinsarna va hemma o lekte hos Island........o de skulle ner i byn o köre sköjter som det heter på dansk........
Jag satt vid datorn ......inte duschat eller nåt..........ALLMÄNT SLÖ.............
Funderade på om jag skulle lämna in en travkupong, men sket i det tillslut..SVÅRT IDAG.........tyckte ja........

Men kidsen kom hem o va övernyfikna på JUST O ÅKA SKRILLOR..då vi snackat om det en bra stund nu.Men det har ju varit så jäkla tråkigt väder o isbanan har varit fullmed vatten.Såom man trilla så skulle man va tvungen till o köra hem o byta kläder........

Men idag......JA DÅ VA DET  - 1 ute.så vi drog ner........

Oj...........faktiskt kom jag ihåg hur man åker skridskor, då det säkert va ........ja.......8-9 år sedan sist.......

ska nog ner imorgon igen..........BLEV VERKLIGEN BITEN..........

Prins lill ja han tyckte det va sådär,,,,,,,
Prins stor.....tyckte det va intressant, o började faktiskt ta sig fram mot slutet.

men lille han.ja han tittade mest på o höl sig i kanten.MEN MAN MÅSTE JU BÖRJA NÅGON GÅNG...........

men kör vi ner ett par dar till denna veckan,så tror jag att de hinner komma på hur det funkar........

men KUL.      JA DET VA DET

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback