beauty

112691-176
eftersom jag e nåt islag med en princess......
så borde jag ju kiunna va lite princess även nertill på mina 40:or
men ack

när ska man få tillfälle o gå i dessa........ja du säg det......
o allra helst inte nu när ryggen pajat totalt......

men fan vad jag har skor o stövlar nu...

varända gång när jag e i tyskland.ja nog fan kommer jag med minst ett par nyinköpta i en kasse med hem....

Kollade igenom min samling idag.....
Där är säkert 10 par jag bara använt EN gång.......

men när det e fest nästa gång.JA DÅ SKAS DET BYTAS NERTILL........

men undrar bara när det blir....

det enda jag vet e att nästa lördag---DÅ E DET HEMMAKAMP....

då ska jag va som vanligt SNYGGAST I HALLEN

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback