BJUDS PÅ...ja vad då......

kan ju knappt stå rätt upp.har ont så jag nästan kräker........SÅ JÄVLA JOBBIGT......

alltså blev det en väldigt enkel måltid............

nuggets med pommes.......till barnen,
jag åt lite sallad.bara enkel huvudsallad med gurka, tomater, paprika o champinjióner.....

ja fan vad trist......
men imorgon hoppas jag kunna orka stå o kocka lite mer........
köpte hem färsk kyckling idag.o tänkte göra nåt med basilika o philadelphiaostmojsegrejs.........får se vad det hittas på.....
har ju käkat thai nu flera dagar o mannen ville inte ha det igen,........

nu sitter jag o ser på postkoden o sen blir det let´s dance

undrar bara vm som åker i dag.......

vem tror ni?????


LET´S DANCE.PUT ON YOUR RED SHOES..........som Bowie sjöng.....

ja undrar vad han gör nu
tycker det har vvarit tyst om honom..

inte för att han tillhörde en favorit precis, men man kan ju ändå undra........

O INTE FÖRRESTEN ATT FÖRGLÖMMA......

jag får ju inte missa text tv på danskens tv2..........sid 263      måste kolla mannen....

för på datorn.ja jag hittar jvlar inte dit jag vill.........

så e det just nu....

wir sprechen später...

tschuss


så klart har jag ett glas rött upphälllt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback