dåligt värre

O GUD VAD JAG HAR HAFT DÅLIGT SAMVETE HELA DAGEN IDAG............Har tänkt hela tiden på lill prins som va på dagis.när jag visste att han kanske inte va HELT 100..........men ok.........dagis ringer ju om det e nåt..MEN INTE IDAG............skule kunna nacka dem.... Mannen kör o hämtar prinsarna kl 3.......Jag själv låg hemma o sov....MÅR INTE BRA......fryser, nyser .ja samma som förra veckan... Lill prins ......KOMMER HEM MED 40.1 I FEBER.........stackarn....OK.VAD E VI FÖR FÖRÄLDRAR SOM SKICKAR IVÄG VÅRA BARN...... VAD ÄR DET FÖR PERSONAL SOM INTE SER ATT EN UNGE INTE E FRISK........hade jag själv varit med o hämtat dem.JAG HADE VERKLIGEN SAGT IFRÅN. men kommer säga nåt imorgonbitti när jag ringer honom sjuk.FÖR STOR PRINS VILL OCKSÅ VARA HEMMA.......o baka bullar..vi skulle gjort idag. SÅ NU E DET BESTÄMT........INGA BARN PÅ DAGIS RESTEN AV VECKAN.SEN NÄSTA VECKA HAR DE LOV...... för mina barn ska minsann VARA FRISKA......... men ack vad hag har haft dåligt samvete.........

Kommentarer
Postat av: Helena

ja ibland kommer det dåliga samvetet och hälsar på. kan kanske behövas hos oss alla lite då och då. Kram

2007-02-07 @ 19:24:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback