förnyelse.....

...ärligt talat så har jag en tid varit le av den bloggstyling jag haft nu ett tag.....så jag faktiskt kör samma som en vän till oss har.............lill fritte............tycker detta e stilrent, lättläst o snyggt.

som jag hoppas imorgon får sina äkta rougad kinder.i den tidiga vårsolen...........

för vilket strålande väder det har varit hela dan idag..prinsarna har haft kompisar hemma från kl 11 till halv 6....SUPER........de har cyklat runt o spelat fotboll o annat bus............

älskar o höra barnskratt............DÅ VET MAN ATT DE TRIVS O HAR DET GÖTT..............
DEJLIGT

Kommentarer
Postat av: Helena

jaha så ni ska få lite försmak av vårvärmen och vårsolen. härligt för ungarna. hade vi igår, men idag var det åter gråväder. kände inte igen mig när din blogga dök upp. ser helt okej ut. mannen min ska titta på super bowl eller vad det heter i natt, amerikansk fotboll. godnatt. kram

2007-02-05 @ 00:41:46
Postat av: Anonym

Här var det nytt! Ser bra ut, saknar bara lite färg!
Ha en bra dag!

2007-02-05 @ 08:25:25
Postat av: Anonym

Ser bra ut, kanske lite mer färg.

Ring oss ikväll!

Mvh

Vännen

2007-02-05 @ 09:19:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback