HAPPY......

tänk.........

JAg sitter här o skriver i min lilla BLOGG............o det bara PLOPPAR upp nya namn som läser........

FAN VA KUL..........

hoppas ni fortsätter..........

SÅ JAG HÄLSAR BARA ALLA NYA SOM GAMLA

i´m writing everyday..............

SÅ------------

nu e vi snart på 700 läsare............

tack.......

ni e underbara............

hoppas ni får en riktigt hyggeweekend..............

SJÄLV SKA JAG O PRINSARNA PÅ HANDBOLL IMORGON.................hemma kamp...........Spelas mot LEMVIG............

det blir 2 nya friska poäng.............

Hem sen o se på  MELODIFESTIVALEN..........

Vem vinner.........???

tror MAGNUS CARLSSON......fast ändå ska det bli spännande o se vad SEBASTIAN O MÅNS HAR FÖR LÅTAR.........

men det är ju bara 2 som går till GLOBEN..........

o hallå...........

HUR RÖSTAR SVENSKA FOLET PÅ LET´S DANCE??????

LASSE BRANDEBY????? UUUUUUUUUUUT MED HONOM............


över rill tv soffan där det ust nu pågår en film...

BRAKE DOWN.............med Kurt Russel..............O hallå..................vet ni...............han e LOOK ALIKE MED PER I """ VAD BLIR DET ÖFR MAT"""

Kommentarer
Postat av: Fredrik Hansson

Brandeby suger, så skulle min son sagt om han sett hela programmet. Hoppas inte på bögen i morgon. Inget ont mot bögar men kan bara inte med hans falska smile. Imorgon e det dax att lämna in häst tipset, måtte rätt häst springa in i mål. Sista gångerna har de tyvärr gått direkt till nödslakt.

Ps jag har bögfobi.

Ha de bra

2007-02-16 @ 23:38:09
Postat av: Anonym

Ja du..vad bjuder denna lördag på..fotbollsträning,handling, lite jobb o melodifestival....Sebastian brukar vara min favorit..hoppas han har en bra låt som passar hans stil...Gillar han bättre än måns...Även om Måns nu var bra i Grease osv...Vi får väl se...man kan ju rösta själv om man vill vara med o påverka....
Ha en riktigt sjov & hygge dag!

2007-02-17 @ 10:01:37
Postat av: missis p

mr hansson.....
Jag kan kanske hålla med dig lite om att magnus har et t falskt smile.......MEN HAN SJUNGER SÅ BRA.......

o dessa HÄSTAR.......

ja du.....
hör av dig........KANSKE HAR LITE STALLTIPS....

spelar ju varje vecka....

ha en hyggeweekend.o hoppas frun snart blir frisk......har varit länge nu....

2007-02-17 @ 10:13:13
Postat av: missis p

nej.kollade inte på pianterna.jo.men hittade inte dit.

detta va super kul.fast lill prins vågade inte slå på tunnan....tyckte det pangade för mycket...
Idag e det HANDBOLL.......kl 16.00......kör ner till vid 3..

kram--------hygge er riktigt mycket...

hoppas rätt låt vinner, så det inte blir som i let´s dance

2007-02-17 @ 10:15:56
Postat av: Anonym

VARFÖR SKRIVER INTE HON SOM ALLTID AVSLUTAR SINA INLÄGG MED HA DE HYGGE SITT NAMN????

BARNSLIGT

2007-02-17 @ 16:58:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback