HUJA

VILKEN MATCH DET BLEV MELLAN DANMARK O POLEN

MEN............TÄNK OM ALLA NI..........SNART 500 LÄSARE......KUNDE SKRIVA ETT INLÄGG AV VAD NI ANSER OM VAD JAG SKRIVER.........O TYCKER O TÄNKER..........JA DÅ HADE JAG VARIT BLAND DE MOST WANTED BLOGGERS............men ni vill tydligen inte detta...........SÅ KANSKE SKA JAG BARA HELT BYTA STRATEGI.....O KANSKE RENT  AV BYTA BLOGG..............FÖR TROR O VET  ATT DET FINNS ANDRA SERIöSA LÄSARE PÅ ANDRA WEBBAR......e på väg dit.............SÅ NI VÄLJER SJÄLVA........

VILL NI FORTFARANDE LÄSA VAD JAG GÖR
HUR JAG MÅR
VAD VI GÖR
VAD VI ÄTER TILL MIDDAG-..............

JA Då FåR NI VISA DETTA..............

för som sagt.....jag skriver bara för att kunna berätta för er.MINA VÄNNER......vad som sker................

DÅ VI INTE BOR I DET AVLÅNGA LANDET LÄNGRE.......O KOMMER INTE HELLER GÖRA DET PÅ ETT TAG..............


hoppas ni fattar innebörden av vad jag skriver om............

MEN TYDLIGEN INTE......

för ni skriver

FEGT..................INTE OM ERT NAMN
 NI ANVÄNDER ANDRAS NAMN..............
NI VÅGAR INTE STÅ FÖR ER ÅSIKT...........

TYCKER DET E JÄVLIGT TRIST.......................då jag vet vem det kommmer ifrån..........SKRIV NAMN...........ANNARS SKIT I DET..................

eller anser jag att NI INTE VILL ATT JAG SKA LYCKAS MED NÅT I LIVET..................................

SÅ E NI VÅRA VÄNNER ELLER BARA HAR NÅN ÅSIKT OM DET JAG SÅ FLITIGT SKRIVER....................

BÖRJA Då  MED O SKRIVA NAMN MED ERA INLÄGG..............

FEGA INTE UR..................fast det vet jag att VISSA gör........

FÖR JAG HAR NÄMLIGEN VÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄLDIGT MÅNGA LÄSARE.O TÄNK OM NI ALLA........efter min statistik.....KUNDE SKRIVA NAMN........

JA.....DÅ E JAG TOPP MOST READRES IN BLOGG........................


men den lyckan vill ni TYDLIGEN bespara mig...........

tråkiga som ni e...........

JAG KAN LÄSA HELA TIDEN HUR MÅNGA o  I VEM SOM HAR LÄST.......................

SÅ FEGA INTE.................




NU E DET FINAL--------------------------POLEN - TYSKLAND-------SÖNDAG.........

men först ska vi till FLENSBURG på lördag..................O JA JÄVLAR...........

VI SKA KöRA MED TYSKA FLAGGOR I BILEN......................på en danskplåtad bil................

I DONT GIVE A DAM SHIT..................för e man kaxig..............

JA DÅ SKA MAN HA DE

VI SNAKKES

Kommentarer
Postat av: Ingela

Hej hej vännen.....Ja,då får väl jag skriva för första gången då.Du verkar lite irreterad tycker jag.Såg också såklart Dan-Pol igår.Spännande..hejade dock inte på Polen.Annars allt bra.Tack för senast.Ska till Bullen o Helena imorgon så då blir det god mat.Nice..Hälsa gubben o ungarna..........

2007-02-02 @ 18:12:46
Postat av: Anonym

Ja detta lät irriterande, om du ändå vet vem som läser så behöver man ju inte skriva sitt namn, detta handlar inte om att man inte villa att du skall lyckas eller om man är vänner eller ej!

2007-02-02 @ 21:11:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback