ja vad säger man......

de där..........DROP DEAD........ja de är verkligen DROP DEAD......föe så jävla dåligt det va.......

Inte tror jag heller att det blir krig nån gång mellan IRAN O SVERIGE---------men vad hade den där o göra?????

MAGNUS CARLSSON..................fan ville he ...........till final......MELLAN SEBASTIAN, MÅNS O NANNE.........O HON DEN TJEJEN I VITT............sjäng så bra........

men nu är det bara 2 som går direkt till Globen, 2 till andra chansen.............

JA DET ÄR SVÅRT.......hade jag varit i jury o annat.............då hade jag nog fått med ALLA dem jag nämnt på ett o samma fat, Hur nu det skulle gått till........

Fast om man tänker. Sebastian o Måns, JA DE ÄR FAKTISKT BÄGGE HELT...ja eller helt ....NYA PÅ DETTA...SÅ FAN....HOPPAS DET GÅR ERAN VÄG........

NI KOMMER ATT GÅ LÅNGT I FRAMTIDEN.......

men tyckte ändå att LIVE 4 EVER......VA RIKTIGT BRA...........kanske för att jag är en liten MAgnus idol.........

men visst........

Det va inte helt fel att dessa två ungtuppar gick DIREKT IN THE BIG LA FINALE...........

MEN TYCKER ändå synd om magnus......

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback