JA VAD SKA MAN SÄGA........

Dessa svenska idrottsmän o kvinnor......GUD va de är grymma......
Gillar verkligen idrott. Kul o se på, spännande o fort går det o högt hoppas det.........
Snart drar friidrotts EM igång, o sen är det utomhussäsong med GOLDEN LEAUGE o allt......SÅ KUL::::::::

Har nu lagt i en Stallone som vi köpte idag i Herning....

de har lovat snö inatt..........BARA DET NU BLIR AV FÖR BARNENS SKULL o ja för vår del med, för vi gillar verkligen den typen av nederbörd. Så önskar verkligen att barnen får vakna o se det är vitt ute...då ska de ut meddetsamma de har slagit upp sina blå o spisat morgonmad..............O pulkan ska antagligen också forslas med till dagiset.............Så vi hoppas verkligen att det nu blir såhär.............

Åter till TV soffan där det väntas som jag sa innan.......film

natti

Kommentarer
Postat av: Mart

Ett slutspel ska vara långt.. spännande.. utdraget.. som det svenska. nu är det väl bara bäst av tre matcher i kvartsfinalen, men förr var det bäst av fem.. ju fler matcher desto bättre.

visst är uppehållet hemskt.. det värsta är april-juli när det inte spelas några träningsmatcher heller, usch.

jag önskar er (eller Kaupo kanske man ska säga) lycka till i morgon!

Postat av: Anonym

snö vat det här i Ystad,,,visst är det kul för barnen..men jag skall jobba kväll i svarte med omnejd så jag ser inte alls fram mot det...det värsta är ju att det tvunget skall blåsa så!
så ut och gör snö änglar nu!

2007-02-21 @ 08:29:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback