JA...........imorgon..KAMP....

vaknade.......

tog tag i dammsugaren med en gång..gjorde en kanna med GALA....åt macka..........
tog en ciggis.........

Stor prins va redan klar till o gå på fest.HAN TOG PÅ SINA PIRATKLÄDER höll på o säga innan han steg av sängen..........nej.men inte långt därifrån......
Ringde på dörren...Där stod nabopågen...........SKA VI LEKA????.klart pågarna ska leka.....UT MED ER.SOLEN SKINER..........ni kan leka till kl 1....sen e det ombyte som väntar.o HELST SKALL NI SOVA MIDDAG EN STUND.....lill prins somnade som på beställning.MEN inte den store.........

Duschade o gjorde mig klar till att gå bort ...........Då jag inte är så bekant med Kasper den ANDRA.........som vi kallar honom,hans pappa o hans KONE som hade festen idag....'Tänkte.man kan ju inte komma hur somhelst när man är där för första gången o där säkert är fler föräldrar...
.Nu menar jag alltså första gången man är hos DEM........umgås bara med killens mamma..då de är skilda......SÅ vi är ju inte sånna kamrater så vi träffas, utan det är barnen som sköter detta.O då är det bara när K den andra är hos sin pappa.............för då leker han alltid här.HELA DAGAR-............super sjovt.........han e så söt...
Men trevligt va det....Bjöds på kaffe o hembakat...O jag e ju inte den som säger nej till KAGER.........fast man BORDE...........

hem o laga middag............

Barnen blev kvar en stund extra då det är bara 200 meter mellan oss.fast ändå i ett annat kvarter...

Tur barnen hittar själva........

eller hur

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback