kränga pågar

äntligen ligger på bordet i köket...............lingonen bredvid................skivade jätten ligger också där.........
dejligt..........handlade fakstiskt av en norska.......KOMISKT...........
JAG SOM SKULLE INHANDLA SVENSKA BRÖD I DANMARK FÅR BETALA HOS EN NORSKJÄNTE.........
blev lite goa skratt.hon satt o snakkede om sitt favvisbröd.o jag stog där med mina i högsta behållning.........ja som det blir.....o vi kom på att vi båda gillar den norska bruna osten....den e förövrigt god att trycka till små bollar.o hyst in i munnen..MUMS!!!!!!

vägen hem.ja det e en jävla trång väg................går knappt o köra om....Där ligger de o fiser i 70.........jag som skulle hem med mitt till aftonen thailändaringredienserna som också råkade dimpa ner i vagnen..suck..........brukar ta 15 min max o köra till denna lilla fiskeby..men idag tog det hem.nästan 25........katastrof..............
o spolarvätskan i bilen tog slut................
Men som tur hittade mannen det när han kom hem från träning....hittade o hittade............han fick minsann inhandla detta på shell.........medan jag stog o kockade thai..............
men inga barn va lyckliare än våra..............JIPPIE................VÅRT BRÖD..................ska ha 100 skivor imorgon i turtlespacken..........

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback