KVÄLLENS PROGRAM

  • POSTKODEN
  • MELODIFESTIVAL

GOD MIDDAG

  • THAI...........idag igen..........är så nimt o tillaga
  • chokladpudding till barnens efterrätt.....................
lite chips får vi också ha..................


Sen skall jag ringa min söta väninna, som jag tycker så mycket om...........de ska med se melodifestivalen o ha lite vin....PRECIS SOM JAG................

undrar så vem som går till Globen o andra chansen.........då jag återigen inte hört en enda låt.
Men har kommit på att det finns program om det på KANAL 7 aftonbladets egna tvkanal.o de har rätt mycket vad jag förstått...................Kom på det bara häromdan o visste knappt att vi hade den kanalen.........

så nu........

Nu ska jag väcka den lille som däckade efter skridskoturen.............Sen blir det matlagning,,,,,,,,


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback