letade överallt......

är ju så att lill prins har fått för sig att man INTE KAN DUSCHA..........typ det värsta han vet. I från att ha kunnat bara gå in i badrummet för  inte så lång tid sen o vi frågat:
- Vad ska du????
-JAG SKA GÅ O DUSCHA...............o du får inte följa med...........

Men nu.............ja vi har ju somsagt bara 2 badrum med dusch.O INGET BADKAR..tur egentligen, för det är ett gissel o skura rent.
Så vi har varit på jakt 2 dagar nu för o hitta ett BADKAR...........eller ja en stor balja...........
Jag va runt här igår i hela SKjern o Tarm......men hade inget........Ska man ha grejer får man köra till någon närbeliggande stad.............Esbjerg eller Herning...........
Så sagt o gjort.......När prinsarna va lämnade på dagis idag o mannen va klar med det han skulle så drog vi till Herning.
Va på de olika stora varuhusen i tron om att de skulle ha..MEN INTE...............O BAUHAUS............ja det va inte ens färdigbyggt.  Öppnar snart...........
Jaha.............VAD GÖR VI...................HAN MÅSTE BADA------ÄR SÅ SKITIG............

skulle in på KVICKLY o köpa lite Lingon grova o Pågenlimpan.................Ska precis till kassan..........
- DÄR ÄR ETT HELT TORG MED BADBALJOR....................YEEEEEEEEEEEES

Så hem for vi...........med BADKAR...............

Jag lämnade mannen i hallen till träning.....................hämtade prinsarna på dagis.................Stor prins träffade grannarnas minsta, de tog en KICKER TUR................o jag o LILL PRINS:::::::::::::::.....

ja han har invigt sitt nya FAVORIT RENLIGHETS INSTANS....................mamma.jag ska bada jättelänge.........
Upp kom efter 40 minuter........ett litet skrynkligt UNDERBART DOFTANDE REN LILL PRINS.........

mamma.jag ska visa pappa när han kommer hem, eller när vi har hämtat honom i hallen.......ATT JAG KAN BADA................

ja bara bada på.........................

NU E DET MIDDAGSLAGNING.....................

kyckling, sallad ris till de andra o en god sås


Kommentarer
Postat av: Helena

halloj på er. jag förstår att din lille minsting vill bada. hade inte flyttat någonstans där det inte fanns badkar. ok om det fanns plats till att själv sätta dit ett på badrummet, men inte annars. tycker det är avkopplande med ett riktigt hett bad, somnar för det mesta. hoppas killarna dina hade kul i sina ninja och pirat dräkter. här är det som vanligt. pågarna är hostiga, snuviga och febriga. blir trött på dessa förkylningar, verkar som vi aldrig blir av med möget. ringer dig i morgon så får vi snacka lite. kram på er

2007-02-20 @ 20:26:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback