lite ändring

ja vi fick aftesmads gäst............

Prinsarnas kamrat kom o ville leka efter vi hade varit o kört sköjder.........SUPER............Lill prins va trött, så han somnade innan han kom.
Men stor prins ville leka mera idag............TUR kom då kamraten.....ne myed söt kille som går i 1a klass, på samma skola som stor prins ska börja på nu till hösten...........

Han ringde hem o spörde hvis han kunde bli her o spise....JA...det fick han lov till

så jag spisade thai o barnen spisade makaroner o MC DONALDS nuggets.som vi ALLTID HAR I FRYSEN........

det va uppskattat.,............

Nu ska jag uppta postkoden till mannen som är i frankrike o spelar HANDBOLL..................grymt nervös är jag............HOPPAS DE VINNER.................

sen är det melodi grand prix a la suede

Kommentarer
Postat av: Christina W

Nå vann de?

Postat av: Anonym

spurgte, spisde ... varför använder du danskan hvis du inte behärskar den?

2007-02-25 @ 13:43:01
Postat av: Fredrik Hansson

Stå på dig malin, jag vet att du gör så gott du kan. Bättre att försöka och göra lite fel än att gömma sig och inte våga. Vad skall dom göra som klagar då deras föräldrar inte finns i livet längre och kan hjälpa dem?

Jag tycker du e rolig när du blandar svenska tyska danska och engelska. Hoppas att Mr P blir proffs i Spanien.

Hansson

2007-02-25 @ 14:06:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback