NÄRMAR SIG...........

HALLÅ IN THE CYBERSPACE...........

JAG SER NU ATT DET NÄRMAR SIG DET JÄMNA 5 HUNDRATALET AV BESÖKARE PÅ MIN LILLA OSKYLDIGA BLOGG....O SNART NÄRMAR SIG OCKSÅ DET ÄROFYLLDA 400 TALET......I KOMMENATARER........MEN......

SNÄLLA..

SKRIV ERT NAMN..SÅ KAN JAG SE.....VEM DEN 400 ADE KOMMENTARISTEN ÄR.......O KOM IGEN..

TÄNK OM JAG HADE LIKA MÅNGA KOMMENTARER SOM JAG HAR BESÖKARE..........

JAG HADE BLVIT SÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅGLAD...............

OM NI LÄSER NU..........................HOJTA TILL................¨¨

SLUTA O VA FEGA ....

VÅGA NU SKRIVA I ERT EGET NAMN....SOM EN ANNAN HAR GJORT NU EFTER LÅNG TID........

VILL HA ER ANDRA MED OCKSÅ.............

HJÄLP MIG NU MED DETTA........

SKA BLI KUL O SE OM NI KAN HJÄLPA MIG UPP PÅ MOST WANTED LISTAN..........

KOM IGEN NU.....................HALLLLLLLLLLLLLLLLLÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅ

jag skriver ju till er.....KAN NI DÅ INTE SKRIVA TILL MIG.......ELLER NI E SÅ JÄVLA BUSY MED ERT INRUTADE LIV?????????

men ok-.....................skit i mig o oss,.,,,,,,,,,,,,o snacka bara en massa om oss när vi inte e med...............DÅ NJUTER NI ......ELLER....................


MEN HOPPAS ATT NI GÅR TILL HUVUDET ISTäLLET FÖR TILL...........R...N......................

tror snart jag ska sluta skriva här..

JA DET SKA JAG............

....FÖR DET E ÄNDÅ INGEN SOM BRYR SIG.....SÅ VARFÖR EGETNLIGEN ÖDSLAR JAG MIN dyrbara TID PÅ ATT SKRIVA HÄR.........jo........för o se min statistik o se hur många som vågar....skriva sitt namn.......................DE SOM GÖR DET HÖGAKTAR JAG .....FÖR DE ÄR ÄRLIGA........................ni andra e bara fega.......................

KOM IGEN NU...........

FORTFARANDE SKRIVER JAG I MITT NAMN.................SÅ VARFÖR GÖR INTE NI DET?????

e trött på de PÅHITTADE NAMNEN...............då jag ser att de kommer från samma IP ADRESS....O jag vet vem det är............................................enligt tillbakagångar från för längesedan inskrivna PÅ DEN TIDEN SERIÖSA kometarer,,,,,,,,,,,,,

PUSS O NYP I HÄCKEN

Kommentarer
Postat av: Helena

halloj på er. är lite seg i dag. kalas två dagar på rad, men det är kul med folk hemma. mina parenteser i fre och vännerna igår. kul med alla ungarna som tjoar och tjimmar. då har vår lille passerat 1 års strecket, tänk vad tiden går, så himla fort. ska väl se lite av finalen på handbollen, börjar väl vid fyra tyckte jag min bror sa. du har gjort lite fynd i tyskland såg jag. ja ibland är det svårt att låta bli att köpa när det är billigt även om man inte direkt behöver något. en större garderob är ju alltid kul, skulle behöva ett par till eller fler förvarings utrymmen. var kommer allt ifrån? behöver göra en ordentlig rensning bland vår grejor. du verkar lite irriterad. hoppas du inte skriver för andra utan för att du själv vill och tycker om att skriva av dig och få ner dina tankar. vi är dina vänner även om det kanske inte alltid kommer en kommentar, så du vet. ha det gött och sköt om er. kram

2007-02-04 @ 09:57:37
Postat av: Anonym

Det handlar knappast om feghet...Alla kanske inte tycker det är så kul att skriva..speciellt inte nu när du är så agressiv i ditt skrivande i´heller.

2007-02-04 @ 15:20:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback