nattliga besök

det e sällan man får sova helt själv i sängen.ja fast då förrutom mr p som jag alltid i hela mitt liv kommer att dela den nattliga sömnen med...vill inget annat........
vad jag menar e att det e sällan man själv sover utan att det e nån lill prins eller stor prins som kommer o kryper ner.....fast ibland kan det saktens vara RIKTIGT MYSIGT.........när de kommer med sina små händer o lägger sin hand i ens egen o bara säger...mamma.jag älskar dej.......DÅ BLIR MAN NÄSTAN TÅRÖGD..för det kommer verkligen från hjärtat.......

nu när lill prins  har så hög feber sover han mellan oss..........för jag vågar liksom inte ha han sovande utan att ha koll-...........precis va febern uppe på 39,4 igen.....

så nu va det alvedon dags igen.man vill ju likso inte ge för mycket.......max 4 ggr om dygnet.........fast så mycket får han ju inte..........

men va han va varm.......

o ögonen va så små.han orkade knapopt hålla dem öppna.....

e det inte bättre med febern imorgon, får jag nog ringa vår hästägande husläkare.gjessing.......

för sen e det weekend,,,,,,,,,,,o är finns inget riktigt hospital inom NORMAL sträcka.....

nej.

nu ska denna mamman till 2 underbara prinsar också gå o knyta sig o sova som prinsessan på ärten..........men vet om.....

ska snart upp igen.........

mamma..kall oboj....

tänk om man hade fått lov o sova en natt iallafall........UTAN O BLI VÄCKT...........

inte konstigt man e trött

Kommentarer
Postat av: Anonym

Gick inte så bra för di svenske idag.

Heja Sverige

2007-02-08 @ 15:16:18
Postat av: Anonym

Nä det var väl platt fall, för sverige om man säger som så!
Jag sällskap i sängen har vi med varje natt, antingen den lille eller den store..
Nu är man ledig 2 dagar..så det känns som fredag idag! Får besök nu, men vi höres!

2007-02-08 @ 16:24:45
Postat av: Helena

ja så är det väl med små barn, alltid nån som behöver llite närhet. gäller att passa på, snart vill de inte kramas och pussas. men visst en hel natts sömn hade inte varit fel ibland. det hade man behövt. Kram

2007-02-08 @ 19:46:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback