nomineringar

äntligen onsdag...LILL LÖRDAG  o allt....

fotboll.ja tittar inte så värst mycket idag...satt här o läste runt på olika bloggare--Så kul o läas hur andra skriver o vad de har för upplägg..Vissa e bara så jävla proffsiga....några har små korta men intensiva inlägg.många skriver om mode, familj, mat..JA KANSKE LITE SOM JAG..............

men nu.iallafall..........Min absolut höjdar program om onsdagarna...........
de nominerade är.........bla bla bla o what about brian...

o vinnaren är................nu e det spännande eller hur.................WHAT ABOUT BRIAN.........exakt vad jag gillar o se på.......men mannen skrämde kjag väck från soffan för en timme....Så jag kunde se det utan att bli störd..........SÅ PERFEKT............fast sen efter det  va slut.ja då va det sporten o  lite texttv resultat.handboll b la.

ja det va en mysig tvkväll.med till o med middagsätning.framför fotbollen........helt ok...........112691-172

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback