oro

igår kväll var en 5 årig pojke försvunnen i MALMÖ..........

Tänk vad det är för tankar som genast börjar spela......

  • var är han
  • vem är han med
  • har någon tagit honom
  • varför just mitt barn
  • kommer jag någonsin mer få se mitt barn
  • VAR ÄR HAN
  • var ska jag börja leta
  • ska jag ringa polisen
  • vem har sett honom
  • var va han senast

JA DET ÄR SÄKERT 10000000 FRÅGOR och 1.....

Jag själv är väl slapp, o litar på att våra barn är där de säger.........MEN MAN SKA ALDRIG VARA SÄKER
Jag låter de springa till lekplatsen o jag vet att de är där.......Det ligger dock knappt 100 meter från huset.
Ligger väldigt skyddat, inga bilar, o alla känner alla........
men tänk öndå om det EN DAG.........

ja det finns ju TYVÄRR SÅ JÄVLA MÅNGA ELAKA, SJUKA, PSYKISKA människor som njuter av små barn....

JA JAG SKA FAN I MEJ BÖRJA HA MER KOLL PÅ VÅRA BARN.....

Men våra barn är duktiga.....

SÄGER DE ATT DE GÅR HEM TILL NÅGON VÄN..SÅ GÖR DE DET.O E DÄR INGEN HEMMA....SÅ KOMMER DE TILLBAKA IGEN.....

----VEM SKA VI NU LEKA MED...........DE VA INTE HEMMA................

men som tur va nu......

SÅ ÄR DENNA LILLE POJKEN HEMMA IGEN.........

hade sovit över hos en kompis.......
o säger hemma där
-JAg får sova över.........
Men hade det varit jag.........

JA JAG HADE RINGT TILL DENNES FÖRÄLDRAR O BERÄTTAT..........

HAN SOVER ÖVER HÄR......

tänk på vad som skulle kunnat hända.......

Skriv o berätta vad ni hade gjort

..

Kommentarer
Postat av: Restyle myself please

självklart måste föräldrarna ringa er - usch vad hemskt- har inga barn men jobbar med ungdommar hur gammal är din son?

varför inte fråga cutwalk om hon vill ge dig styling tips :)

kram
Susanne

Postat av: Helena

självklart ringer man till barnets förälder och kollar upp om det stämmer att han/hon får stanna. tur att det blev ett lyckligt slut. kram

2007-02-10 @ 19:18:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback