pinga

,,,,,,ja det vet jag knappt själv.................
HAR PRECIS LÄRT MIG..........

innebär att man när man skrivit en blogg färdig.skickar iväg den..o sen går man direkt till www.nybloggat.se o hämtar sin bloggadress......
O bara trycker PINGA..............hur enkelt som helst........

O VARFÖR GÖR MAN DETTA............

JO......

DÅ KAN ALLA LÄSA DET SENASTE INLÄGGET.
O DÅ ÄR DET OFTA MÄNNISKOR SOM LÄSER O SKRIVER EN LITEN HALL¨Å HALLÅ--------------

SÅ JÄVLA KUL..........

o jag brukar faktiskt skriva till dem jag tycker är intressanta.........

O GISSA OM JAG HAR FÅTT RESPONS.......

tänker INTE sluta med detta...........

SÅ NU HOPPAS JAG NI FÅTT SVAR PÅ DET NÅGRA HAR FRÅGAT I MION BLOGG IDAG.........

som sagt,.......

JAG ÄR NY PÅ DETTA........................

MEN FASLIGT KUL

NU är det postkoden......................sen blir det VIN.................TILL MELODIFESTIVALEN.........

RING GÄRNA......

VI ÄR HJEMME

KRAM

Kommentarer
Postat av: Christina W

Hej
Det finns andra ställen att pinga också...tjejblog.com och nybloggat.se t ex.
Kul att du tittade in hos mig.

Postat av: Helena

då vet jag. kram

2007-02-10 @ 20:27:42
Postat av: Blue

Hitta hit när jag läste runt på nybloggat.se efter att jag pingat mitt senaste inlägg.

Ville bara säga det

2007-02-14 @ 12:06:45
URL: http://himmelellerhelvete.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback