SNÖTÄCKT SKJERN

aftonen är så här.......

jag sitter här o myser med filt om mig i soffan.....EN dejlig en som min mormor hade när hon levde.......Kanske lite sticksig om mna e barbent.men det e inte jag.......Fryser som en liten gnu...Antar jag ska bli sjuk IGEN...
Men härlig e den.......MÖrkblå....stor som ett hus.......

HAr gjort mig en nybryggd kopp.men lurar på om jag inte ska värma upp lite glögg.......Står ett par flaskor i skafferiet.....JA va fan.ont i halsen har jag ju.O så snöar det ute.......

SÅ KLART SKA MISSIS P  HA ETT GLAS AV DENNA SORT::::::::::...

Mannen e o spelar handboll i VIDEBÄCK, 2  mil härifrån.......DEspelar faktiskt mot.........PIDDERSSEN.......så jövla synd man inte kan va med o ge han en lille knus bagefter kampen.......MEN lill prins e ju faktiskt sjuk.o hade hellr inte gidit ta av sted......

Mr Ps lag .ja de e också sjuka.många ligger i flensan, långemannen från ölgod.madsen.ja han e på extraben.KRYCKOR..blev skadad under VM.........stackarn,,,,,,,,tur hans käresta kan passa upp.........

JA så e landet nu,,,,,,,,,
men det har bannemej bytt färg...............HÄR HAR KOMMIT CA 3 CM SNÖ PÅ 1 TIMME.......

men det håller sig på 1+ nu.så det e väl väck imorgon kan jag tro.........

Fast lill prins,han ska ändå inte ut imorgon.........HÄR SKA SOM JAG SA INNAN

bakas bullar,..............

NU E DET BYGGLOV..........

I LIKE

Kommentarer
Postat av: Helena

hoppas gubben och gänget vann. kram

2007-02-07 @ 19:26:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback