som alltid

....är man trött på måndagarna..Varför är det alltid så??? Jag som inte ens jobbar........ÄR ju HEMMAFRU...haha.hur låter det????
Väntar på att rean ska vara slut, så jag kan börja jobba LITE jag med..eller så kanske man kan ta KLART SITT GRÖNA KORT..............hehe.menar nu när bägge prinarna är på dagis, så kan jag kanske göra nåt jag tycker e kul............Va faltiskt en väninna till mig som påpekade det när vi snackades vid i telefon igårkväll...Att..Va fan.gå o bli klar med kortet......Ja ----why not...........

Annars idag............
Ja prinsarna har ju haft FASTELAVN hela dan...stupade i säng efter hemkomst o en pizza i magen
O jag..........JAG SOM SKULLE VERKLIGEN BÖRJA SKÄRPA TILL MEJ MED O KÄKA SUNT ..........
Det säger man VARJE MÅNDAG.........att ----IDAG...DÅ -..............NU SKA JAG JÄVLAR I DET INTE DRICKA NÅT VIN, ÅL ELLER ANNAT GOTT...INTE ÄTA PIZZA, POTATIS, PASTA O RIS...BARA KLTT O SALLAD........
Har en polare som kör GI-..............det har jag också gjort, men inte så NOGA som denna man har gjort....Han gick ner 13 kg tror jag det va på bara ett par 5-6 veckor.....STRONGT SOM FAN..........

Jag gick ner 6 kg på 8 v...men OOOOOOOOOOOOOJ,,,,,,SÅ FEL DET BLEV MED O BEHÅLLA DET............

nu e det för mig.............MÅNDAG IMORGON IGEN......
för denna veckan ska mannen spela handboll i frankrike.......EUROPA CUP.........så då blir det inte en massa ONÖDIGT GOTT.............med andra ord...KAN JAG VERKLIGEN HÅLLA IGEN......

fast på onsdag kväll.....JA då bjuds det til AFTESMAD..................SKJERN - AJAX..............o då brukar det slinka ner en o annan kall god öl......
Det kan man ju inte sitta i hallen o dricka i sverige precis...MEN HÄR KAN MAN DET..ALLA GÖR DET.........blir lite roligare om inte annat p se på matchen...........

NU  E DET BEDTIME.....

ska bara dricka upp mitt goda te.....JA HÅLL I ER..JAG DRICKER TE............brukar aldrig annars....ÄR LITE LIKSOM.......eller mycket ...............KAFFEHOLIKER............kan inte vara utan mitt KAFFE...........blev så för mannen skulle ta en varma koppen till en film han kollar.så jag passade på o tog för en gångs skull EN KOPP TE.........

ska försöka orka börja på en ny bok också idag........

LEIF G W PERSSON-------------en annan tid, ett annat liv.......................

ÄR DET NÅN SOM LÄST DEN?????

jag har ju fått nya linser...........så jag har precis blrjat läsa om kvällarna igen.....Avslutade LIZA MARKLUNDS den röda vargen inatt...... GRYMT BRA..............

godnatt

Kommentarer
Postat av: Anonym

Ja Liza marklund är bra, ett atg sen jag läste den, just nu läser jag en annan deckare av Anne Holst!
Jobbat..hemma om innan vi skall ha möte...Hörs i veckan..ledig torsdag!

2007-02-20 @ 12:44:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback