vilken fart,,,,,inte hade jag.......

nog för att jag har åkt MYCKET skidor i mina dagar. Dock är det ända sedan vi bodde uppe i södertälje.SÅ DET E MÅÅÅÅÅÅÅÅÅNGA ÅR SEN..........
Man tyckte då...äh.va då träna på sommaren på RULLSKIDOR.....det såg ju larvigt ut........

Men HALLÅ.............
för det första........

Denna kvinna.ja hon e enorm........Vad hon kan vara stolt över sina medaljer när hon e sisådär 50-60.när hennes egna barnbarn sitter ner i hennes knä o de tittar på alla fantastiska lopp hon kört o vunnit..........

Jag gillar verkligen hennes TÄVLINGSHUVUD.,,,,,,,,,,,,efter att ha kört ur o bara misslyckats den senaste tiden..SÅ på hemmabana........BARA GÖRA ETT ÅK..........O....ÅTERIGEN....BLIR HON VÄRLDSMÄSTARE I SUPER G............

ja snacka inte om att

ANJA PÄRSSON...................E GRYMT JÄVLA BRA.........

imorgon är det skidor på tv igen.kl 9.45....VM ALPINT FRÅN ÅRE..............
ja det blir det tittande på medan bullarna på bänken ska jäsa.............

för detta land som har så många producerade sportsmän.sportskvinnor............

ja kan manse...TYCKER JAG MAN SKA SE DEM.O VARA STOLT ÖVER DEM........

KVITTAR OM DET SÅ E FOTBOLL, HANDBOLL, CURLING,  SKIDSKYTTE, ALPINT OR WHAT EVER.........

jag e som klistrad framför 42 tummaren.......

O E DET SEN RIDSPORT EL FRIIDROTT...........ja det missar vi helst inte det heller...........

fan va ni e bra112691-171

Kommentarer
Postat av: Anonym

Håller med om anja, träfa faktiskt henne i somras.

Liten tjej (på längden). STOOORA benmuskler.

Fantastisk idrottskvinna.

Vaför ringer du aldrig?

2007-02-07 @ 07:27:56
Postat av: Helena

missade det på tv och såg det på text-tv. har haft lite dålig koll på när hon ska åka. men hon är magisk när det är mästerskap. heja Anja! Kram

2007-02-07 @ 19:20:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback