112691-153

i en kappa är man alltid klädd........faktiskt tycker jag i alla väder.....................har precis inhandlat en  från det kända varuhuset VIRUCENTER i TALLINN..............eller jag o jag.min älskade man tänkte ha en snygg fru i vår.............så i min garderob hänger det en SEPPÄLÄ...............VÄLDIGT DETALJERAD MED BRETT SKÄRP I MIDJAN, HUMPREY BOGART SLAG O JAAAAAAAAAAAAADEN E BARA SÅ UNDERBAR...........

HAR FAKTISKT INVIGT DEN IDAG........O FICK MÅNGA KOMPLIMANGER

MEN EN KAPPA............JA DET TYCKER JAG ALLA KVINNOR SKA HA........MINST 1112691-153

Kommentarer
Postat av: Helena

jovisst kan en kappa vara snyggt, men inte ända ner till anklarna. känns inte som jag, till knäna ok. sitter här sen natt eller tidig morgonstund, vilket du vill. tycker synd om mig själv. bet totalt sönder en tand i kväll och en sån tandvärk. gissa en som ringer tandläkarn med det samma om några timmar. det blir nog trevligt och dyrt. hörs.
kram

2007-01-16 @ 04:28:43
Postat av: Anonym

drabbar ingen fattig, men jag tycker synd om dig, det gör ont

2007-01-16 @ 08:37:48
Postat av: Anonym

Stackars dig helena..Hoppas du fick en akut tid..inte kul med tand värk...
Fick själv en tandläkare räkning..hade inga hål, men 2 amalgan frakturer..det blev 1700 kr..så nä billigt är det inte!
Lycka till!
Nä långa kappor gillar inte jag i heller,,men visst till knät ok..men då kallas det väl inte för kappor?
De på bilden se bra ut, känns som en försmak av våren, fast det lär väl dröja innan man kan gå i det..

2007-01-16 @ 10:52:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback