älskar tunikor

112691-138

skulle ha passat in i min outfit...........

Jag är en mässiska som är helt galen i tunikor........Man kan ha de till nästan vad som helst. Den döljer också lite av ens numera.eller ska vi säga förnärvarande inte världens snyggaste kropp.....

Så de passar mig bra. Har nåt liknande jag köpte i turkiet....den kan jag ha till jeans en hög stövel eller bara med ett par randiga strumpbrallor eller pants o sen en kavaj o ett lite större halsband i halsen.Gärna då ett PILGRIM eller ett FRIIS COMPANY.........vilka de sist nämnda är danska de med..DET VISSTE INTE JAG INNAN.........
faktiskt har danskarna rätt bra design både vad det gälller kläder, kök o inredning.ja de har faktiskt en del.......

förnärvarande håller vi på o byter ut vårt gamla i köket o ska ha in lite nytt.........Blir serierna från www.raadvaad.dk o  Cook and Baker


tunikan  ovan har jag hittat  tror jag ....är inne på så många sidor att jag ibland glömmer, på nelly.se   kommer nog o kika in där lite då o då..........DE HAR SÅ HÄRLIGA TING............

nu är det bedtime.........

trött!!!!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback