DET DÖK UPP EN IDE

prinsarna har ju som sagt inte riktigt velat sova där uppe på ett tag. Stor prins säger att han inte vill va där förrän han fått NY säng..................Tror jag det...............Inte hade man velat sova däruppe i en alltför lille säng. Han e ju faktiskt stor dräng nu!!

Så nu e det så här.........

VI lurar på att skifta deras sovrum, så de ska få det KÄMPESTORA rummet på andra våningen.....tillsammans, så kan de ha både TV, myssoffa o annat.spel, tv-spel,,,,,,,en hörlig kuddhörna...

För vi har ju länge lovat att han ska få detta.........Då lill prins redan har en vanlig säng............

Det är alltså FLEXA vi snackar om.som då lill prins har..vi tänkte att det inte va lönt o ha nåt mellantung för den lille.o klpte det när vi bodde i flensburg.O den e fortfarande som NY.....för et har ju inte sovits så överdrivet många timmar i denna URSKÖNA SÄNG............ja jag har sovit där nån gång, Mr P sover där när jag snarkar för mycket o han inte står ut......FAN.VÄND PÅ DEJ.OSV..........

Men nu.....jag ska upp o mäta o se hur det kan bli.

HAr hittat en väldigt billig försäljare på internet..i TYSKLAND...........

Får sängen till MEGABRA PRIS.........ALL INKLUSIVE....................ja detta blir billigt.

Med rutsche, stege, madrass, drapperier runt, ja...........så nu ska väl drömmen äntligen slå in........

ATTANS VAD JAG SKA MYSA TILL DET FÖR VÅRA SMÅ  PRINSAR............

DE ÄR JU DET UNDERBARASTE VI HAR...................................

SÅ NU,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,ja jag har måttstocken i handen o pennan i den andra.......................



Menar.jag har ju inte så mycket o stå i ikväll, då mannen med laget o sponsorer ser danskarna spela mot spanjorerna..........................DÅ JAG E HELT SÄKER PÅ ATT DANSKARNA TAPPAR......................men det vet man ju inte förrän efteråt..............SJÄLV SKA JAG SE ANTIKRUNDAN...................

kanske zappar jag runt lite o ser hur det går, det är ju dock 2 killar från laget som är med......+ killarna från flensburg..........DEJLIGT...............

hinner ju göra lite också nu, för prinsarna är ute o leker i snön........eller ja det lilla som ser vitt ut....

men de har lpvat mer till helgen........

I LIKE

bara det att jag är på g o bli sjuk............fryser, nyser, ont i halsen o bara känner mig allmänt KASS

Kommentarer
Postat av: Helena

hoppas mätningen gick bra. då får du lite att hitta på om ni gör som du skrivit. kul. kram

2007-01-25 @ 21:03:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback