detta är jag just nu

  • fryser
  • ont i hela kroppen
  • mår skit
  • har ont i näsan så mycket jag har snytit mig
  • ska i säng NU
  • har feber..brukar sällan ha det
ja.hade man kunnat............ja då hade jag tagit nån till prinsarna imorgon....SÅ JAG BARA FÅR SOVA UT............o sova bort denna hemska förkylning. O eftersom prinsarna heller inte e bra.så ska de också bli hemma imorgon också...Får se om de kanske kan gå på dagis på onsdag igen.........

Nu ska jag krypa ner med en nygjorf kopp kaffe...............O LÖSA LITE KRYSS..................

godnatt...........

hoppas jag e lite bättre imorgon......................E SÅ TRÖTT PÅ DETTA NU


Kommentarer
Postat av: Helena

hoppas du mår bättre idag, även att dina små prinsar mår bättre. Blev inget hos tandläkaren idag. han tyckte jag var för förkyld och hostig, ville inte bli smittad väl. ska snart hämta min store på dagis, minstingen tar sig en liten lur. får se om det blir en tur till nån lekplats i eftermiddag. kram

2007-01-30 @ 13:11:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback