flitig dag

Hade ju lovat mig själv alla saker som skulle göras................Men blir alltid en sak till en annan dag...............GOLVTVÄTT,...........

MEN DÄREMOT...JA FÖNSTERNA FICK SIG ETT VÄLBEHÖVT LYFT....................gällde o passa på mellan regnskurarna.........................SÅ NU SKINER DET VÄRRE ÄN MAN SKA FÅ KUNGEN PÅ BESÖK...............så jäkla skönt........

Nu sitter jag o slötittar på friidrotten på svt24....................HÄRLIG SPORT...............VAD DET FINNS MÅNGA DUKTIGA MÄNNISKOR I VÅRT AVLÅNGA LAND............

tror till nästa stora tävling...JA DÅ E DET ÖVERVÄGANDE SVENSKT på pallen..................

bEUNDRANSVÄRT................ja helt vilt.........

Får väl bära in prinsarna i sina sängar................Bägge två däckade på soffan för en stund sen.....För de ville se de på tv springa fort.............JA UNGAR...............DE E SÅ SPONTANA..........

eller kanske brås de på mor sin???????

HA DE.........VI SNAKKES


förresten...................

VEM SKA NI HÅLLA PÅ IMORGON I SEMIN??????

jag håller faktiskt på polen.............Får hålla med Staffan Olsson...........han höll på island igår.....men de tappade.i förängning................lika till sista semund..............DÅ DUNKAR LARS MÖLLER MADSEN IN det segrande målet................

MEN MEN ...DET E JU BARA ETT LAG SOM KAN VINNA.........

men jag hoppas på att polackerna vinner ............

Det sänds vmhandboll nere på PAKKHUSET i byn imorgon afton................MEN VI SKA SE DET HEMMA...........har svårt med barnpie mitt i veckan..................

DE E JU PÅ EFTERSKOLE.............................

fast det e skönt o slappa hemma också..................Sen ska ju barnen på dagis dagen där på igen..........

SEE U..................................

Kommentarer
Postat av: Anonym

mycket handbolls tittande förstår jag!
Precis ätit + bakat en kladdkaka som är barnens favorit!får väl städa av köket nu!
Kram!

2007-02-01 @ 18:13:21
Postat av: Helena

tabba tjena hallå. ja vem hejar man på? bra fråga. ingen aning. jo vi har några duktiga svenskar i friidrott för tillfälligt. här är allt som vanligt, inget nytt att förtälja.
Kram

2007-02-01 @ 19:00:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback