GO DENMARK go............undskuld...jag hade fel.......

112691-163
fan de vann................trodde jag aldrig.JO FAKTISKT EN LILLE FEELING  av att de hade 50 - 50 chans....så e det ju alltid i handboll.ja inte bara i handboll utan i alla sporter........DET E JU ALLTID EN SOM SKA VINNA.o i detta fallet blev det just danskarna.................KUL SOM FAN..............tror min väninna ska rea ner o hänga på de andra spelarkonerna imorgon. Om hon inte alla redan e på plats.

På lördag ska ju Island spela................O misstänker att vi kommer få sällskap av ISLÄNNINGARNA...........för

DET E JU BARA VI SOM KAN SE MATCHEN.............då vi har SPORTEXPRESSEN.................

hoppas de kommer......................FÖR JAG ÄLSKAR O HA BESÖK..............så får jag chans o laga lite XTRA god mat....................MR P skulle invetera sina lagpolare .................

SÅ TROR FAKTISKT DE VILL KOMMA.................

FÖR HUR KUL E DET O SITTA O TA UPP KAMPERNA PÅ DATORN................när man kan se det på 42 tummaren............

ja hu ja.........

VIN HAR VI
ÖL HAR VI
ETT JÄVLA GOTT HUMÖR HAR VI


O GOD MAT.........................JA DET LAGAR JAG..............


eller vad tycker ni som har provat mina kok konster............................

MEN VAD SKA JAG HITTA PÅ???????

tror det blir

  • KYCKLINGFILE  bräserad i ROSEPEPPAR fylld med danablue
  • MIN SPECIAL POTATIS.........eller inte min.utan INGELAS..........med en massa götta
o till förrätt

  • skaldjursfylld krustad med lime o citrontouch
o till det en go kall öl
till varmmaten..............JA DÅ DRICKER VI ......................VAD TROR NI???????

jo.............


ARGENTO.................................................BOURDEAUX...................

SÅ JÄKLA GOTT
SALLADEN INTE O FÖRGLÖMMA.........

  • RUCCOLA
  • CHERRYTOMATER
  • VITLÖK, färskriven
  • BALSAMICO


TROR NI DET BLIR BRA??????



NU KOMMER NOG SNART MANNEN I MITT LIV HEM...................

SEE U......................

men fan.jag har ont i halsen....så tror faktiskt att det blir mannen som kör prinsarna på dagis imorgon.så e jag måske helt KLAR till weekenden...............



Kommentarer
Postat av: Anonym

Hemkomme frå jobb nu..förkyld och lite frusen..-9 ute...Fast de har lovat + grader imorgon...Skönt..när man skall vara ledig...
Maten låter gott..får väl se vad man själv skall hitta på för gott!

2007-01-25 @ 22:19:12
Postat av: Helena

Här är en till som är förkyld. slog till i förmiddags och nu rinner näsan som en droppande kran. Maten blir nog uppskattad. kul att danskarna vann. hur långt är de nu, har inte sett en match fast vi med har den kanalen. nu har min lille med öroninflammation, på bägge öronen. haft en jobbig natt, inte sovit sen ett. fick åka till akuten, han kunde knappt andas fast han hade inhalerat. lät läskigt. ( visste inte att det var öronen med då). ja du vet ju. du åkte väl ambulans i tyskland med din lille. mannen min har åkt till jobbet, den lille sover och den store leker med lego och jag har kaffepaus. hoppas barnen somnar tidigt i kväll, jag är TRÖTT.
Ha det gott. kram

2007-01-26 @ 14:46:53
Postat av: Anonym

oj oj oj har ni så stor tv?

Den måste vara stor.

2007-01-27 @ 07:31:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback