hade precis börjat käka

......ja tillbaka igen till min tur till grannlandet..........

Stod förresten inne på DEICHMANN o höll i en väska...........jätte fin o billig....MEN LITE KURAGE I RYGGEN......så satte jag den tillbaka igen............DUKTIG JAG E VA..........
men istället blev det lite örhängen.............3 par minsann.............BLING BLING ni vet........

O på Citti Park..ja glömde ju berätta....................MC D KETCHUP..............ja den e ju livsviktig hemma här......o så de ni vet de tunna tunna tunna spaghetti som ligger som små bollar.............JA DE E BARA MINA FAVORITER...gärna kokta lite för lite...........eller ja AL DENTE..........sen med färsk basilika, små tomater, en droppe balsamico.........färsk mozzarella.............o så nåt gott köttstycke till..........JA GUD VA GOTT DET E...........
MUMS

men nu till nåt lite mer OTREVLIGT..........

vi har ju haft magsjuka på Lill Prinsen...............O skrev jag inte nåt om det igår...........ATT HOPPAS INGET HÄNDER PÅ VÄGEN.............
Ja vägen klarade sig........
Men när vi kom hem då vid ca 8 ikväll.............Barnen hade beställt NUGGETS..o tänkte jag med.ja det går ju hurtigt, För det e lätt o göra. Bara dra igång fritösen o sen bara hutta i . Kanske en macka till eller nåt, eftersom det äts ju under dagen när man e i väg, så man ställer sig ju inte precis o lagar en 3 rätters när man e hemkommen.
Men men

fick klart, Stor Prins dukade bordet..............Bestämdes att det skulle få käkas framför 42 tummaren...........OK...............inte var dag det görs det. det va ju hockey.

Men lill prinsen va inte så där jättesugen...............ANNARS KAN HAN SPISA HUR MÅNGA SOM HELST.........

Bara vänder sig mot mig o säger............MAMMA.JAG VILL GÅ O SOVA...................
Hinner precis säga ordet SOVA............
SÅ KRÄKER HAN NER HELA JA BORD, MATTA, JA TÄNK SJÄLV..........................mega mega mega trevligt..........

SÅ DET BLIR INGET DAGIS IMORGON O FREDAG FÖR NÅN AV DEM................

trodde ju att det va grönt igen, för ingen hade kastat upp sen i förrgår eftermiddag...................

ANNARS HADE JAG NÄMLIGEN TÄNKT SKICKA DEM IMORGONBITTI KL 9...................så kunde jag börja KASTA GAMLA LEKSAKER O ANNAT SKIT SOM SKULLE HA GJORTS FÖR 100 ÅR SEDAN...........ni vet gamla utslitna t-shirtar, sånt som man aldrig använder.....gamla skor, GAMLA TRASIGA LEKSAKER,

men det e det ju ingen som tar ifrån en..........

DET E BARA SÅ TRIST O SE DET.........................

O SÅ SKAS DET OCKSÅ FLYTTAS RUNT PÅ UNGARNAS RUM................så det bara blir om man säger SOV RUM......................blir nog lite ballt när det e klart

men först ska vi AVKLARA DENNA EPIDEMI SOM BRUTIT UTIGEN PÅ DENNA ADRESSEN

blir nog ingen KORT natt............................................O ANTAGLIGEN INTE MYCKET SÖMN..........

STACKARS UNGAR...................................

man vet ju själv hur det e.................

NU KALLAR TVÄTTMASKINEN....................IGEN
..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback