handbollskväll

ja nu e det dags...........KVARTSFINALER......

Ser just nu ZSpanien - Tyskland

kl 20.00

ja då e det Danmark - Island........

Jävla tur vi har TV4 s SPORTEXPRESSEN.............

LOVE IT ALOT

MÅ BÄSTE LAG VINNA..........

sen efter danskarna..ja då ska vi se polen - ryssland.............Då i eftersändning.......

Tur man e lite piggare idag, febern visade på 38.3 när jag vaknade idag.men e nu nere på 37.9.......så det e ju feber för mig..Då jag har normalt 35.8.....

Men har tagit ett glas vin nu till maten.................RUSKIGT GOTT..........

KAN JU ALLTID INBILLA SIG ATT DET KANSKE TAR BORT FEBERN HELT...........
Däremot så säger prinsarna här att de har ont i halsen , hostar gör de o näsorna rinner.så det blir nog inget dagis imorgon heller..tycker att lill prins ser lite glansig ut i ögonen.har sovit middag idag bägge 2.O DET GÖR DE SÄLLAN OM DET INTE E NÅT ALDELES SPECIELLT....
Ska man på tur med bilen om eftermiddagen efter dagis.JA DÅ E DET LÖNLÖST O HÅLLA DEM VAKNA..........

men så e det nu.......

Så vi väntar på att nåt ska hända här..............MEN HOPPAS DET INTE,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,

Kommentarer
Postat av: Anonym

Jag hade tänkt se Grammis galan jag...hoppas jag får det med. Hoppas även att du mår bättre idag, men det låter ju så iallafall..
Själv har jag jobbat och sen suttit i möte i em..
Kram!

2007-01-30 @ 18:33:52
Postat av: Helena

vi tror väl på danskarna. hår blir det grammis oxå, hoppas mina gossar har somnat då. hoppas rödvinet hjälpte. kram

2007-01-30 @ 19:03:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback