inget blev som planerat..men det gör absolut ingenting..

Stor prins fortafarande väldigt febrig.................Ingen lust med nåt alls.då jag själv inte heller mår så gott. Ont i halsen, nyser fryser o är så täppt ik näsan att jag snyter mig vareviga minut........

SÅ den planerade handbollsyran hemma hos oss idag blev bara BLÄ...............n´men vi har ändå spisat det vi tänkte o det va goooooott...........

Vi hade kycklingfile, potatiskaka. räkröra o nu står efterrätten fortfarande i frysen......MIN HEMLAGADE CHEESCAKA....LOVADE NÄMLIGEN STOR PRINS  att vi inte skulle smaka innan han va med.O va gör det.JAG SKA JU ÄNDÅ HÅLLA IGEN........SÅ DET E INGA PROBLEM...........

Ja island vann,.................FAN VA DET VA SPÄNNANDE------------satt o hade mobilkontakt med islandtränaren på hela kampen igenom...........
Nu ska vi se  danmark....spela mot ryssland..............DÄR FÅR DE DET SVÅRT.......MEN SELVFÖLIGT SKA MAN HÅLLA PÅ DESSA KILLAR..........

lars christiansen
joakim boldsen
lars möller madsen
jesper jensen
lars nlddesbro.............

ja de e mange go spillere.........

BARNEN SOVER O VI TAR ETT GLAS RÖTT..............................blev faktiskt ett AMARONE 2003..............VÄLDIGT GOTT O SVINDYRT...............men fan så gott........

nu ska jag gå o se tv.o hoppas o hålla tummarna.......

IMORGON SKA VI SE ISLAND IGEN.KL HALV 4 PÅ SPORTEXPRESSEN...........jahu ja.....spännande värre..........

O JAG SPELAR IN.

MITT NAMN E LENA PHILIPSSON,............

tur det inte går på samma frekvens som parabolen.......................annars hade det varit kört------------

gillar henne



o vet ni vad som hände med lill prins...........

jo han stod o jonglerade med sin pyjamas...o bara helt utan förbehåll........ramlar med inga händer till hjälp..................SLÅR PANNAN I BORDSKANTEN..........heldiga ham.........tur det inte gick hål.men e helt lila.....................hade man tagit en nål.ja då hade det stått en kran ut genom hans lilla panna,






HAN E EN JÄVLA PTURSGUBBE...........

han har åkt ambulans i tyskland,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,då va det falsk krupp
han har blibvit sydd...........då också samma bord han slog i ikväll.o det va fredagen den 13............halv 9 på kvällen....2 stygn
han har skurit sig på halsen med en trasig glasbit...o var han hittade den,,,???? en big question,.ärr på halsen

o nu detta ikväll.......TUR MAN INTE HAR DRUCKIT NÅT VIN.............eller-...............JA FAN,,,,,,,,,,,,,,,

VAD SKA SKE NÄSTA GÅNG..........vill inte veta...................

ha det så snakkes vi..........

GLÖM INTE O SKRIVA KOMMENTARER......JAG KÄMPAR FÖR O BLI MEST AKTIV,,,,,,,,,,,,,

SÅ JAG BEHÖVER ER HJÄLP..........

LOVE U ALL

NU SKA VI KRYDSE FINGERNE TIL AT DANMARK SEGRER...........

E GOS??????............


Kommentarer
Postat av: Anonym

Vi har ätit middag hos mor, nu sitter jag också med ett gls rött, smaklökarna är nedsatta lite pga förkylning..men det smakar ändå gott! Kollar lite på Lena Ph på tv...

2007-01-27 @ 20:44:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback